GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi tenker Ä gÄ fra Svukuriset til Øvre Roasten, via Oasen. Vil det vÊre behov for Ä ta med seg drikkevann for de 2 dagene vi planlegger Ä bruke pÄ distansen, eller kan man drikke vannet fra Oasen? 

Annonse
Skrevet
19 timer siden, Anders_G skrev:

Dersom det er vann der kan det drikkes, mulig det er uvanlig tÞrt i Är? 

Takk Anders :-)

Skrevet

đŸ˜±Â takk for bilde. Det betyr vel at man mĂ„ bĂŠre med seg et par liter ekstra. Er det forresten noen bekker pĂ„ turen mellom Svukuriset og Oasen? 

• 5 mĂ„neder senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet
12 timer siden, Leif88 skrev:

hvordan er drikkevannet rundt omkring i femundsmarka? tenkter sÄnn generelt

Kun vÊrt nord for rÞa, men selv i tÞrkeperioden i sommer sÄ fant jeg rennende bekker og det stillestÄende vannet var ogsÄ friskt og fint. Ingen problem Ä fÄ i seg nok vann.   

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg mÞtte en tysker for noen Är siden pÄ vei opp gÄende langs RÞa der han hadde vÊrt nede ved Femunden for Ä hente to 10 liters dunker med drikkevann som han hadde fraktet med bÄten fra RÞros.:-) Han lurte fÊlt pÄ hva jeg drakk nÄr jeg sa jeg hadde vÊrt i marka en uke, og da pekte jeg pÄ RÞa. Kan det drikkes? spurte han!  Han gikk da fra familiens base camp ved Øvre Roasten og opp og ned for Ä hente vann. Imponerende dumt.

• Hehe 2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.