Karina Forland Gundersen Skrevet 17. juli 2018 Skrevet 17. juli 2018 Hei. planen var å ta meg nåken dager på Hardangervidda med hunden, men har noen venner av meg der oppe no, og det er oppe i over 20 grader og såvidt vann der oppe. Så da lurer eg på om noen har noen gode forslag, vi trenger ikkje å gå så alt for langt, men har litt lyst å fiske og kunne gå noen timer hver dag, og må tilbake til start punkt siden vi må kjøre. Bor i Bergen men vil helst sør eller øst eller alt imellom, men helst ikkje lenger enn 4 t kjøretid. Så visst du har ett forslag så takker eg for det. mvh Karina 😊 Siter
KimH Skrevet 17. juli 2018 Skrevet 17. juli 2018 Stølsheimen er nå fint, kjør nordover e39 fra Bergen sving av Romarheim- Modalen -Steinsland og opp anleggsveien. Gå til Solrenningen feks. Kom fra inni der i går bedre med vann der. Tørt som fy marka men er vann i bekker osv ennå men merket vann/tjern var mindre var god varme sjelden opplevd i fjella her. https://www.ut.no/tur/2.22899/ 1 Siter
Karina Forland Gundersen Skrevet 18. juli 2018 Forfatter Skrevet 18. juli 2018 Tusen takk KimH. Men skal til modalen i helga, så da blir det nok ikkje tibake der igjen på mandag/tirsdag. Vi får heller ta og campe med ett vatn rundt om og heller skite i lange fine turer. Siter
KimH Skrevet 18. juli 2018 Skrevet 18. juli 2018 Skjønner, hvis ikke blir for langt kjøre så er Etnefjella fint da. Bergsdalen er vel greit finne vann og nærmere alternativ. Østlig alternativ Valdres eller opp på Valdresflya men da det noen timer i bil ender på 5-6 timer fort. https://turjenter.no/etnefjellene-ei-perle-for-haugalandet/ Siter
Ann Christin Skrevet 22. juli 2018 Skrevet 22. juli 2018 Vi har gått litt oppi skogen hos meg nå i varmen og så lenge man finner noen bekker her og der for å kjøle ned labber og mager så greier de seg overraskende bra i varmen. Om din har mye pels under potene så ikke klipp dette om du normalt gjør det. De blir så mye mindre sårbeinte merker jeg når det ikke er klipt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.