Arve Skarbøvik Skrevet 15. juli 2018 Skrevet 15. juli 2018 Vi har planer om en kort telttur 21.-22. juli i området Tinnhølen. Jeg har med meg en 5-åring og en kone som sitter og restituerer seg etter en overtråkk, så det blir nok bare å gå noen hundre meter fra parkeringsplassen ved Tinnhølen. Jeg håper å finne en fin plass nær vannet, er det noen som kan bekrefte at det finnes plasser seg egner seg til telting der? Siter
whistler Skrevet 15. juli 2018 Skrevet 15. juli 2018 Ja, masse plasser, men du blir ikke alene 😂 Siter
josteink Skrevet 19. juli 2018 Skrevet 19. juli 2018 Og fleir blir det . Er det fine teltplasser rett før tinnhølen? Siter
whistler Skrevet 19. juli 2018 Skrevet 19. juli 2018 8 minutter siden, josteink skrev: Og fleir blir det . Er det fine teltplasser rett før tinnhølen? Om du går litt ned til Bjoreio finner du helt sikkert fine teltplasser litt unna værste trafikken 😃 1 Siter
josteink Skrevet 25. juli 2018 Skrevet 25. juli 2018 Fann flott teltplass eit par km før tinnhølen, 300 m på nedsida av vegen, nydleg område litt vekk frå rusjtrafikken. Stod bubil i kvar lomme på vegen verka det som. Med telt og litt rekkevidde var det mange fine plasser. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.