Jona Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Hvilke alternativer finnes på markedet. Fra før kjenner eg til Forsvarets brenner (Cobra) Og MSR Whisperlite int. Finnes det fleire alternativer ? Siter
runegutt123 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Coleman 400 Coleman 442 Coleman 533 Coleman Apex2 Primus Gravity Optimus 111T Primus No 5 ( lages ikke mer) et monster av en koker. Det finnes uendelig mye mere. Jeg anbefaler deg Coleman for å ha det stille, men.... Dette er bensinbrennere. Bensin (miljøbensin 4takt) er helt trygst brennsel, og langt snillere enn rødsprit og gass (som det har vært noejn ulykker med i sommer) Coleman gir mye varme, er lett å bære på, og luktfri forbrenning, og ikke minst INGEN FORVARMING. Pump 25 pump, åpne og fyr på, pump 25 til, kok kaffen Siter
Jona Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Skrevet 16. juli 2006 Har du ærfaring med Primus Gravity MF ? Har tenkt litt på denne.. Siter
runegutt123 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Jeg har ingen erfaring med Gravity, men den gjør det ikke spesielt bra i tester. Jeg synes Primus er blitt for dyrt, og jeg liker ikke slange-brennere. Etter å ha sølt besnin en gang under sammenkopling, har jeg kutta ut å bruke sånt. Siter
fosoren Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Har du ærfaring med Primus Gravity MF ? Har tenkt litt på denne.. Jeg har prøvd den. Jeg kan bare sammenlikne med primus omnifuel, samme effekt men gravityen bråker mye mindre. Lykke til Siter
Jona Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Hvordan er støynivået på Gravityen i forhold til f.esk forsvarets brenner ? (Cobra) Eg er rett og slett alergisk mot bråkebrennere. Når man er på fjellet, så skal man kunne høre steggen som kakler bort i lia veit du Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.