+Memento mori Skrevet 8. juli 2018 Pålogget Skrevet 8. juli 2018 Det ryktes at Multebjønn er rekordtidlig ute på Østlandet i år. Noen som kan bekrefte det? Siter
tubbs Skrevet 8. juli 2018 Skrevet 8. juli 2018 (endret) 7 minutter siden, Memento mori skrev: Det ryktes at Multebjønn er rekordtidlig ute på Østlandet i år. Noen som kan bekrefte det? Tja, mtp at multene er modne mange steder så blir de vel spist av bjørn? Endret 8. juli 2018 av tubbs 1 Siter
+lars p Skrevet 8. juli 2018 Skrevet 8. juli 2018 Sykt! Her i nord der jeg bor i sommer er det bare blomster enda, og lite bjønn... Siter
whistler Skrevet 8. juli 2018 Skrevet 8. juli 2018 Det kan bekreftes. Så moltebjønn rett sørøst for Trillemarka i går. Vær forsiktig! 😂 1 Siter
snurrehaler Skrevet 8. juli 2018 Skrevet 8. juli 2018 Jeg er jo et kvinnemenneske av ganske grei omkrets, så kan jo kanskje gå med på å kalle en bjønn. Multa er i alle fall spiseklar, blåbæra også (bilde fra forrige uke) 2 Siter
+Memento mori Skrevet 8. juli 2018 Pålogget Forfatter Skrevet 8. juli 2018 Denne dukket opp på insta nå! Så mye bær😀 1 Siter
whistler Skrevet 8. juli 2018 Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, Memento mori skrev: Denne dukket opp på insta nå! Så mye bær😀 Det er helt spesielt tidlig modning på både molter og blåbær. Blåbæra bærer preg av altfor rask modning. Moltene jeg har plukka og smakt på er fine! Siter
+Memento mori Skrevet 8. juli 2018 Pålogget Forfatter Skrevet 8. juli 2018 3 timer siden, whistler skrev: Moltene jeg har plukka og smakt på er fine! Ble litt fangst i kveld😀 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.