DenGladeVandrer Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Lurer på reell tid på denne ruta. Står 4 timer på kartet. Har vært litt i området der før... rundt ved Fagerfjell/Gunnulvsbunatten og sånn... Og gått fra P-plass ved Einarstjønn mot EB og til Storegrønutan og tilbake... Er ganske sprek... og liker ikke å gå å dasse/subbe... selv om det er fine omgivelser. .... Tanken er er å parkere ved Kyrkjevannet.. følge vei/skitrasé /tråkk inn mot Eiriksbu... følge stien ned til Storeble... og tilbake.... Ser for meg at det kan ta ca 8-10 timer (siden det er estimert 4 timer fra EB-SB) med pauser og OK tempo for min del. Noen innspill? Skal gå alene... og har selvsagt det jeg måtte trenge i sekken. KOmmer til å bo på hytte ved Fagerfjell skisenter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenGladeVandrer Skrevet 18. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2018 Noen som har innspill? Har ikke fått somla meg til å dra opp ennå, gjort så mye annet, men ligger an til at jeg drar til uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackbrrd Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Har ikke gått den strekningen, men det er lett terreng på Blefjell. Går nok ok å gå i ca 4km/t hvis du gir på. Så kan du regne ut fra det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megalep Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Har gått fra Eriksbu i 9-10 tida og til parkeringa ved stulen nedafor Sigridsbu og så kjørt hjem til Grenland til rimelig tid på kvelden, vi gikk jevnt men ikke spesielt fort. Er du sprek funker det sikkert 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turlyst Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Eriksbu til Sigridsbu er 11,3 km og satt til fire timer av DNT. Fra Sigridsbu til Nordstul er det vel 5 km og ikke mer enn 1.5 timer ned. Er du i ok form er 5-6 timer oppnåelig uten å presse seg. Går man tom i første bakke fra Eriksbu, blir det litt verre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.