Dutton Skrevet 26. juni 2018 Skrevet 26. juni 2018 God kveld! Meg, min hund og vĂ„r gode venn Alex skal pĂ„ fjellet 26.07 - 29.07. Vi skal gĂ„ fra bortelid - Gaukhei - josephsbu - bortelid. Det vi lurer pĂ„ er om noen vet om noen gode fiskevann i omrĂ„det rundt disse plassene? Er mange vann rundt omrĂ„dene vi kommer til Ă„ campe og vi har alle 3 masse energi til Ă„ bevege oss litt ekstra om det betyr bra fiske. HĂ„per noen har noe Ă„ komme med, eventuelt fangst rapport med bilde âșïžÂ  - Steffen Siter
+ost Skrevet 26. juni 2018 Skrevet 26. juni 2018 1 time siden, Dutton skrev: God kveld! Meg, min hund og vĂ„r gode venn Alex skal pĂ„ fjellet 26.07 - 29.06. Vi skal gĂ„ fra bortelid - Gaukhei - josephsbu - bortelid. 338 dager i strekk pĂ„ den runden? Nesten 113 runder sammenhengende! Mulig for mye fisk da đ€Ș (Sorry- kunne ikke dy meg) 3 Siter
Dutton Skrevet 26. juni 2018 Forfatter Skrevet 26. juni 2018 SkjĂžnner ikke hva du snakker om đ Siter
Kajakk Skrevet 12. juli 2018 Skrevet 12. juli 2018 I Gaukheivatnet skal det vÊre fin fisk. Jeg skal en tur i noe av samme omrÄdet i September. Du mÄ gjerne legge igjen en rapport nÄr du har vert pÄ tur. StÄle Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.