Populært innlegg Humbug Skrevet 16. juni 2018 Populært innlegg Del Skrevet 16. juni 2018 Hei, alle sammen. Jeg er i gang med å skrive en artikkelserie som tar for seg grunnleggende kunnskap for horisontalt friluftsliv (tm). De første tre artiklene er oppe nå, og fler kommer når jeg får strebet meg til det. http://www.hengut.no/category/folkeopplysning/dingleakademiet/grunnkurs/ 20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humbug Skrevet 19. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2018 Det er også lagt til et par artikler i VK1. Jeg kaller det Dingleakademiet, da "Hengekøyehøyskole" virket for pretensiøst... http://www.hengut.no/category/folkeopplysning/dingleakademiet/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heriks Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 1 minutt siden, Humbug skrev: Det er også lagt til et par artikler i VK1. Jeg kaller det Dingleakademiet, da "Hengekøyehøyskole" virket for pretensiøst... http://www.hengut.no/category/folkeopplysning/dingleakademiet/ Bra du valgte akademiet da, siden "gymnasiet" er en faktisk skole i Sverige, Dinglegymnasiet altså Alltid artig å lese bloggen din, flirer mye av den, du er flink til å skrive! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humbug Skrevet 19. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2018 Å! Det er tydelig at svenskene ligger mye lengre fremme på hengekøyeområdet enn vi gjør! Takk for skryt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+tshansen Skrevet 19. juni 2018 Pålogget Del Skrevet 19. juni 2018 Ja må få rette litt skryt jeg også. Veldig bra opplegg og mange gode tips som er lett å glemme, selv for oss som har brukt hengekøye noen ganger før 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Etter at min første hengekøye spjæra og jeg landa på bakken midt på natta, har jeg bestemt meg for å satse litt skikkelig. Jeg søker derfor opptak på akademiet. Veldig god og godt organisert info her! Skal vurdere DIY selv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannKatta Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 "Error establishing a database connection" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humbug Skrevet 19. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2018 3 minutter siden, HannKatta skrev: "Error establishing a database connection" Det går nok over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Espen Ørud Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Er det ikke veldig 2016 å henge på langs? ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humbug Skrevet 20. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2018 7 timer siden, Espen Ørud skrev: Er det ikke veldig 2016 å henge på langs? Komfort er tidløst 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svingen Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 var veldig bra side! tomme opp. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoyN Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Veldig bra side! Følte meg engang som et teltmenneske, men å bruke telt et sted det er trær i dag oppleves som en nedtur! Moro å se at flere og flere har det sånn.. 😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ÅshildE Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Bra akademi!! 😊 Er ny i hengekøyegamet. Har testet med oppblåsbart liggeunderlag i dobbeltbunnet hengekøye. Erfarte kalde sider som du skriver, og selvfølgelig at underlaget forskjøv seg noe. Lurer derfor på- vil en underquilt erstatte liggeunderlag helt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humbug Skrevet 4. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2018 På 28.6.2018 den 20.26, ÅshildE skrev: Bra akademi!! 😊 Er ny i hengekøyegamet. Har testet med oppblåsbart liggeunderlag i dobbeltbunnet hengekøye. Erfarte kalde sider som du skriver, og selvfølgelig at underlaget forskjøv seg noe. Lurer derfor på- vil en underquilt erstatte liggeunderlag helt? Ja, underdyne brukes normalt i stedet for liggeunderlag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tittei Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Masse bra tips. Jeg har lagret den og skal bruke den aktivt når køya mi kommer i poste (håper i morgen). Spørsmål: Har du noen tanker om totalpris på DIY køyene med myggnetting? Har sydd endel, så tenkte det kunne være en god løsning til barna. Tviler på at det lønner seg i kr og øre, men så kommer jo gleden ved å lage ting selv - som alltid. Hadde bare vært greit å få en skisse til pris så er det lettere å vurdere selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humbug Skrevet 19. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2018 4 timer siden, Tittei skrev: Masse bra tips. Jeg har lagret den og skal bruke den aktivt når køya mi kommer i poste (håper i morgen). Spørsmål: Har du noen tanker om totalpris på DIY køyene med myggnetting? Har sydd endel, så tenkte det kunne være en god løsning til barna. Tviler på at det lønner seg i kr og øre, men så kommer jo gleden ved å lage ting selv - som alltid. Hadde bare vært greit å få en skisse til pris så er det lettere å vurdere selv. Ca 800,- for selve køya. En tilsvarende ferdigsydd køye kommer på ca det dobbelte, så det lønner seg bare man ikke regner med arbeidstiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tittei Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Å, det var overraskende. Er ikke ofte å lage ting selv lønner seg økonommisk. Da ska jeg faktisk seriøst burdere det om jeg liker køyelivet (Har litt problemer med svimmelhet, så er veldig spent på om dette vil fungere) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomWithoutVom Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Dette var et supert initiativ! Alltid noe å plukke opp, selv om man har noen hengenetter på baken. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humbug Skrevet 29. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2018 Opphengsartiklene er nå supplert med video. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Espen Ørud Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Grunnkurs i Øl-modus (Beer-mode): GOPR0167_6.mp4 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevinslotten Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 På 19.7.2018 den 16.11, Tittei skrev: Masse bra tips. Jeg har lagret den og skal bruke den aktivt når køya mi kommer i poste (håper i morgen). Spørsmål: Har du noen tanker om totalpris på DIY køyene med myggnetting? Har sydd endel, så tenkte det kunne være en god løsning til barna. Tviler på at det lønner seg i kr og øre, men så kommer jo gleden ved å lage ting selv - som alltid. Hadde bare vært greit å få en skisse til pris så er det lettere å vurdere selv. Blir fort ein tusenlapp ink moms og postens tollgebyr. Har laget 8 stk til nå, og skal snart begynne på nr 9 så snart stoffet kommer i posten. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humbug Skrevet 18. august 2018 Forfatter Del Skrevet 18. august 2018 11 timer siden, kevinslotten skrev: Blir fort ein tusenlapp ink moms og postens tollgebyr. Har laget 8 stk til nå, og skal snart begynne på nr 9 så snart stoffet kommer i posten. Kan fort bli mer også 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevinslotten Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 1 time siden, Humbug skrev: Kan fort bli mer også 😁 Ja, man må handle slik att man kan lage flere. Laget en til kona i sommer. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.