Prebb Skrevet 16. juni 2018 Skrevet 16. juni 2018 Jeg trodde først dette var satire etter å ha lest alle andre sine kommenterer. Jeg synes dem er ganske respektløse ovenfor deg @whistler. Etter å ha lest hovedinnlegget ditt en gang til så kommer jeg med en anbefaling som møter alle kriteriene dine. Sydvang Skumring 3P Telt Green. Jeg kjøpte det teltet og det er helt genialt passer alt jeg gjør utenom å sette punktum. Har mye erfaring med dette teltet etter å ha satt det opp 2-3 ganger i stuen. 2 2 Siter
Thomas E Skrevet 16. juni 2018 Skrevet 16. juni 2018 2 minutter siden, Humbug skrev: Amerikanerne bruker noe de kaller "polycro", som er helt gjennomsiktig. Trolig ikke veldig værbestandig. Polycryo er i bunn og grunn vindusisoleringsfilm. Jeg har kjøpt det på Clas Ohlson tror jeg det var og bruker det som footprint under bunnduken ofte (veier veldig lite og tåler overraskende mye). Men til Tarp-bruk vil jeg nesten tendere til å kalle det ekstremsport Kanskje som en ekstra-tarp utenfor telt er det fint, men hvis det kommer rift i stoffet så er det veldig lett å rive av (tenk chips-pose). 1 Siter
whistler Skrevet 16. juni 2018 Forfatter Skrevet 16. juni 2018 3 minutter siden, Prebb skrev: Jeg trodde først dette var satire etter å ha lest alle andre sine kommenterer. Jeg synes dem er ganske respektløse ovenfor deg @whistler. Etter å ha lest hovedinnlegget ditt en gang til så kommer jeg med en anbefaling som møter alle kriteriene dine. Sydvang Skumring 3P Telt Green. Jeg kjøpte det teltet og det er helt genialt passer alt jeg gjør utenom å sette punktum. Har mye erfaring med dette teltet etter å ha satt det opp 2-3 ganger i stuen. 😂😂😂 Siter
Thoreau Skrevet 16. juni 2018 Skrevet 16. juni 2018 (endret) Det er satire? I så fall vil jeg ha et telt som er bjørnesikkert. Jeg fant faktisk noe. Og jeg kommer til å lete mer. Endret 16. juni 2018 av Thoreau 1 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.