Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
Akkurat nå, whistler skrev:

Penger er ikke så viktig så lenge jeg finner det rette teltet. 

Vi snakker antagelig i millionklassen her... Jeg kan starte utvikling mot et lite forskudd på, si 500000? Er en jævel med symaskin.

• Liker 1
  • Hehe 2
Gjest Turlyst
Skrevet

Jeg ønsker meg samme telt som i Harry Potter, utvendig som et bøttekott og palass innvendig. Krever kun en tryllestav😊

Skrevet

Glemte å nevne at dørene må kunne åpnes fra toppen. Teltet bør ha integrert footprint i minimum et av forteltene forøvrig. Innvendige stangkanaler er foretrukket på grunn av støy. 

Skrevet
Akkurat nå, Jan@ skrev:

Jeg ønsker meg samme telt som i Harry Potter, utvendig som et bøttekott og palass innvendig. Krever kun en tryllestav😊

IncompeTents (teltfirmaet mitt) tar den saken også! Mot et lite forskudd, da. Og begge må vente til jeg er ferdig med snaufjellshengekøya jeg jobber med.

• Liker 1
  • Hehe 3
Skrevet
1 minutt siden, whistler skrev:

Glemte å nevne at dørene må kunne åpnes fra toppen. Teltet bør ha integrert footprint i minimum et av forteltene forøvrig. Innvendige stangkanaler er foretrukket på grunn av støy. 

Hva med fjernkontroll?

Gjest Turlyst
Skrevet
Akkurat nå, Humbug skrev:

IncompeTents (teltfirmaet mitt) tar den saken også! Mot et lite forskudd, da. Og begge må vente til jeg er ferdig med snaufjellshengekøya jeg jobber med.

Betryggende firmanavn 😁

Gjest Turlyst
Skrevet
1 minutt siden, a_aa skrev:

Ahhh. Ikke billig (spesielt om den faktisk skal virke). Hva med en vitaminpille i en biiiiitteliten meshlomme? :D 

Russisk, ekstra potent😁

Skrevet

Husker jeg leste om Petter Smart på telttur i et Donaldblad en gang på 80-tallet. Var bare en sprayboks som inneholdt teltduk (og den kan jo ikke veie all verden). Stenger/pinner finner du på stedet. Var gjennomsiktig også, så utsikten burde være sikret. Designet tilpasser du fra gang til gang. Kuppel ene turen, og tunnel den neste! Ventiler og åpninger bestemmer du helt selv.

Så mitt tips er å pløye gjennom all Donald fra 80-tallet. Mulig det stod et merkenavn på boksen som jeg ikke fikk med meg. Start der 😊 Lykke til og god tur 👌

• Takk 2
  • Hehe 2
Gjest Turlyst
Skrevet

Egentlig burde teltprodusenter lest FF - mange gode tips her😊

Skrevet

Vennligst del litt info med oss andre når du har funnet dette teltet, da tror jeg undertegnede sammen mange andre kommer til å tømme nåværende teltgarderobe ut på finn.no. 🤣 🤣

• Hehe 1
Skrevet
8 timer siden, Mads Folkestad skrev:

Følte meg litt truffet :) vi får vell vente på flyvende campingvogn.

Ingen kritikk til noen. Bare et forsøk på litt moro med en problemstilling som er aktuell for alle 😉

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Memento mori skrev:

360 grader blir litt vanskelig, stengen blir i veien. Er det lov å juge litt på mål vekt etc?

Helsport-tillegget er akseptert 😂

• Hehe 2
Skrevet
5 minutter siden, Mads Folkestad skrev:

Finnes det gjennomsiktig tarp? Som ikke er typ glapack😅 stryker oppsett på 3-7 min da du må finne pinner på snaufjellet 👍

Amerikanerne bruker noe de kaller "polycro", som er helt gjennomsiktig. Trolig ikke veldig værbestandig.

Skrevet
4 minutter siden, Mads Folkestad skrev:

Finnes det gjennomsiktig tarp? Som ikke er typ glapack😅 stryker oppsett på 3-7 min da du må finne pinner på snaufjellet 👍

DCF (også kalt cuben fiber) er delvis gjennomsiktig. Spesielt .51-versjonen av stoffet i hvitt/grått. Det er veldig lett og veldig sterkt, men veldig dyrt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.