annaerbest Skrevet 7. juni 2018 Skrevet 7. juni 2018 Hvordan er været? Jeg har siste ferieuke uten barn uke 32 og vurderer å ta toget til Finse og campe på vidda noen netter. Overkommelig vær der oppe på den tiden vel? Siter
Gjest Turlyst Skrevet 7. juni 2018 Skrevet 7. juni 2018 annaerbest skrev (På 7.6.2018 den 8.03): Hvordan er været? Jeg har siste ferieuke uten barn uke 32 og vurderer å ta toget til Finse og campe på vidda noen netter. Overkommelig vær der oppe på den tiden vel? Ekspander Det er en flott tid i fjellet. Fra siste halvdel av juli og langt ut i september er den tiden jeg er mest på tur. Hvis du er heldig kan du få en natt nærmere 0 grader. Siter
annaerbest Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Skrevet 7. juni 2018 Jan@ skrev (På 7.6.2018 den 8.07): Det er en flott tid i fjellet. Fra siste halvdel av juli og langt ut i september er den tiden jeg er mest på tur. Hvis du er heldig kan du få en natt nærmere 0 grader. Ekspander Supert! Da bestiller jeg billetter med en gang 🚆😎 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.