can Skrevet 7. juni 2018 Skrevet 7. juni 2018 Noken som har prøvd denne jakkå her https://www.xxl.no/lundhags-gliis-jacket-softshelljakke-herre/p/1131165_1_style tenkte fortrinnsvis i fjellet som overtrekk mot vind. Har ei regnjakka, den jakkå eg har no er så stor og ikkje minst tung. Hadde håpt å funne ei brukande til under 1000 lappen, brukt kan og vera eit alternativ. Satt og bladde i ei tilbudsavis frå xxl og da dukka denne opp. Siter
Omnilite Skrevet 7. juni 2018 Skrevet 7. juni 2018 Fin pris på XXL på den. Jeg har ikke prøvd Gliis jakka, men min favorittjakke er Bergans Microlight. Bruker den hele året også ned mot -10 på vinteren før jeg går over til kraftigere skyts om det er kaldere. Microlight er en del lettere enn Lundhags jakka. Siter
can Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Skrevet 7. juni 2018 Ja da er vel kanskje og ett bra alternativ. Såg på den ein gong, var temmelig lett ja. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.