Gå til innhold
  • Bli medlem

Viking Tørrmelk - en myte kan avkreftes.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
sofasliter skrev (På 30.10.2021 den 16.50):

Det dukket opp reklame for en norsk produsent av helmelkspulver på et eller annet sosialt media, MAYAH Produkter AS. Nystartet og de satser på eget utsalg og netthandel i første omgang.

Utsolgt der nå, men ville ikke kjøpt der fordi jeg ikke bruker så mye av dette, og når jeg først handler inn (via nett) så ønsker jeg pulver med noe lengre holdbarhet. Spurte dem i høst om holdbarheten. Fikk til svar 6 måneder etter produksjondato, noe lengre tid om man oppbevarer den kjølig. De har ikke selv prøvd å vakumere tørrmelka, som noen andre gjør, skrev de.

Viking Tørrmelk kunne jeg ha  i årevis, også lenge etter best-før-datoen. Det var perfekt for meg som ikke bruker så mye/så ofte og som (nå) må bestille via nett.  Får titte i den andre og nyere tråden her inne melkepulver [...]/62755-billig-forholdsvis-melkepulver/ om det ligger noen forslag der.

Endret av zimwalker
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.