HannKatta Skrevet 16. mai 2018 Skrevet 16. mai 2018 Var en tur innom Clas OHlson og måtte snuse innom fiskeutstyret i sammw slengen. Noen anbefalinger på viste sluker på bildene nedenfor? Siter
tubbs Skrevet 16. mai 2018 Skrevet 16. mai 2018 Tidligere erfaring med ting fra Kinetic sier styr unna ! 2 Siter
Leif88 Skrevet 16. mai 2018 Skrevet 16. mai 2018 hvorfor styre unna? jeg har fått 2 kvelder på rad med mine kinetic 4grams spinnere. kan så klart være flaks. ikke har jeg veldig peiling på sluker og fiske, men de funka som sagt for meg både 2 kvelder denne uka Siter
tubbs Skrevet 16. mai 2018 Skrevet 16. mai 2018 18 minutter siden, Leif88 skrev: hvorfor styre unna? Dårlige kroker Like greit å kjøpe sluker fra Kina på Ebay. Samme kvalitet men mye billigere! Siter
HannKatta Skrevet 16. mai 2018 Forfatter Skrevet 16. mai 2018 52 minutter siden, tubbs skrev: Dårlige kroker Kroker kan skiftes med bedre... Siter
REs Skrevet 17. mai 2018 Skrevet 17. mai 2018 Jeg kjøper alltid slukene der de er billigst, og hva Kinetic angår så har jeg dårlig erfaring med stengene deres, men slukene funker bra. Bronsefarget med røde prikker, både sluk og spinner, fisker bra i lavlandet der det er litt mørk bunn, men blanke sluker og spinnere fisker bra i klart vann med sandbunn. På høyfjellet har jeg god erfaring med sorte sluker og spinnere med gule prikker. Jeg har sett at noen av Kinetic sine spinnere ligner litt på Meps sine, og jeg ville ikke vert redd for å kjøpe dem. Det er sikker ikke bare meg som bruker de tradisjonelle ørretslukene og spinnerne, men jeg har registrert at Lars Monsen stort sett bare bruker store fiskeimitasjoner og skjesluker. Men så fisker ikke han og jeg på de samme stedene. Siter
Gjest Mareng Skrevet 17. mai 2018 Skrevet 17. mai 2018 Biltema sine edelfisksluker er ike av den beste kvaliteten (holdbarhet på lakk), men de fisker ekstremt bra! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.