+Memento mori Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Trangia Stormkjøkken av type 25 som er den store er et fint sett, det passer til 3-4 stk på tur. Her er hvordan jeg pakker mitt mest mulig kompakt og hva jeg ligger inni det Trangias gassbrenner og håndtak passer nedi kaffekjelen. Legger først håndtaket, så brenneren mens den ligger i posen. Ligger den i posen blir det mindre riper inni kaffekjelen. Legger en vaskesvamp, liten flaske zalo og en liten salt/pepper bøsse inni. Slik er det pakket inni. Har også laget plastbunner av isbokser, for å ha mellom hver kjele, Trangia har også et lokk som passer på kjelene og du da sile ut pasta. Det beskyttter også steikepanna under transport. Har også kappet en trespade til bruk i steike panna, og en sleiv med flat bunndelen for å røre med. Tar ikke noe ekstra plass. Vekt inkl alt jeg har med bruker også et trangia trekk under transport Gsi tea kettle passer også inni, da for di også en rustfri kjele. Slik som jeg som har byttet ut grytene fra ren aluminium til Duossal og panne med nonstick belegg, har jeg en flott og holdbar løsning, uten å få noe aluminium i maten som mange er skeptisk til. Som bilde viser stikker den ikke opp over vindskjerm. Gsi kjelen har større lokk, og gjør det lettere å ha bensinbrennerrn inni også om du bruker settet også på vinteren. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esphojo Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 (endret) Må slå et slag for Ikea her (igjen). Føler jeg er i miniputtland på tur, men det virker 😊 https://m2.ikea.com/no/no/p/duktig-sma-kjokkenredskaper-5-deler-flerfarget-80130168/ Endret 10. mai 2018 av esphojo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Memento mori Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 33 minutter siden, esphojo skrev: Føler jeg er i miniputtland på tur, men det virker 😊 Blir panna veldig varm under baconsteiking, liker ofte ikke plast seg veldig bra, derfor tre for min del. Viktig med sleiv med flat del i bunn, da får du rørt bedre og slipper at det brenner seg så lett er min erfaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.