+Memento mori Skrevet 9. mai 2018 Skrevet 9. mai 2018 Kobler du pumpesekken på utløpsproppen er det mye lettere/raskere å få inn lufta. Bare vær rask når du skal sette inn proppen. Kobler du sekken via pumpproppen må du trykke hardere for å overvinne tilbakeslagsventilen. 3 1 Siter
Populært innlegg +Espen Ørud Skrevet 9. mai 2018 Populært innlegg Skrevet 9. mai 2018 Mens vi er inne på det: Hvis du skjærer brødskivene dine på skrå så kan du smøre i nedoverbakke og spare krefter... 1 13 Siter
MeFF Skrevet 11. mai 2018 Skrevet 11. mai 2018 Espen Ørud skrev (På 9.5.2018 den 17.16): Mens vi er inne på det: Hvis du skjærer brødskivene dine på skrå så kan du smøre i nedoverbakke og spare krefter... Ekspander Beste rådet jeg noen gang har lest!! 1 Siter
+Miamaria Skrevet 11. mai 2018 Skrevet 11. mai 2018 Dette rådet sparte meg masse arbeid sist jeg var på tur. Jeg hadde nemlig glemt schnoezzelen min. En annen hadde med pumpebag, men den passet ikke i det store pumpehullet! Kom på å sette den i dette lille hullet, men det skjedde omtrent ingenting når jeg glemte, ettersom den er laget kun for utluft. Så kom jeg på at jeg hadde lest dette, fjernet flippflappen i åpningen og vips så var liggeunderlaget fullt av luft på få pump. Takk! 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.