esphojo Skrevet 8. mai 2018 Skrevet 8. mai 2018 Skal de gamle brennerne lagres med eller uten innhold i tanken? Ved jevnlig bruk er det enklest å la de stå med fuel i tanken, men om de blir stående i ubrukt en periode? Evt hvor lenge kan de stå med innhold? For min del gjelder det en eldre 111 (parafin) og en 8R (bensin). Noen med tanker rundt dette? Siter
Gjest Mareng Skrevet 8. mai 2018 Skrevet 8. mai 2018 (endret) Min 111 lar jeg stå med parafin, men ikke med bensin. Bensin gjør gummipakningene harde. Msr lar jeg stå med pumpen i flasken med bensin. (Ville ikke gjort det med arctic fuel pump). Skal de stå veldig lenge, så er set greit å tømme de. Endret 8. mai 2018 av Mareng Siter
+Espen Ørud Skrevet 8. mai 2018 Skrevet 8. mai 2018 Mareng skrev (På 8.5.2018 den 15.35): Min 111 lar jeg stå med parafin, men ikke med bensin. Bensin gjør gummipakningene harde. Msr lar jeg stå med pumpen i flasken med bensin. (Ville ikke gjort det med arctic fuel pump). Skal de stå veldig lenge, så er set greit å tømme de. Ekspander +1 Kjører akkurat samme regime.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.