Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to par som har tenkt oss på vandretur på østlandet 17-mai helga, og trenger derfor tips om rute. Kravene vi har er:

-5 dagers tur med dagsettapper på under 20 km 

-Mulig å komme seg til og fra utgangspunkt og sluttpunkt med tog eller buss

-Under 5 timer unna oslo

-Forholdsvis snøfritt. Ski og truger er ikke aktuelt

-Gjerne på fjell, men grunnet snømengdene i år er nok lavfjell det som er mest aktuelt

Vi tar med telt, men er også aktuelt å sove på turisthytter. 

Takker for alle tips. 

Annonse
Skrevet

Skulle foreslå siste (eller første, alt etter som man ser det) delen av Finnskogleden, spesifikt Øyermoen - Morokulien. Det krever vel litt planlegging å få det til med offentlig transport men tror det skal kunne gå (med diverse bytter). Alternativt Finnskogrunden. Fjell er det jo ikke, men mye og fin skog :). Jeg var sikker på at snøen kom til å ligge til midten av juni, men der tok jeg feil gitt. Snøfritt og fint i den delen av Finnskogen når jeg var der helga som var og isen på vannene er gått. 

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.