Izzy Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 Hei Planlegger tur med avreise 9.mai. Er det noen som vet om isen er gått på vannene i Nordmarka? Vurderer " Nordmarka Classic" med packraft. Siter
+Memento mori Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 Damtjern i går. De kjøre løyper på mylla enda, så du er nok litt tidlig ute. 1 Siter
+Luesveis Skrevet 6. mai 2018 Skrevet 6. mai 2018 Var på tur innover fra Maridalen nå i helgen, og det var fortsatt is på vannene jeg så: Øyungen, Kalven, Kalvsjøen, og Gørja. Det begynte å bli åpne partier på de førstnevnte, det var også de vannene jeg så mest av. Isen har gått på Maridalsvannet den siste uka. Det ligger fortsatt is på Bjørnsjøen, ved Kikut. https://www.webcams.travel/webcam/fullscreen/1323809915-Weather-Kikut-Skistue-Kikutstua 1 Siter
Izzy Skrevet 7. mai 2018 Forfatter Skrevet 7. mai 2018 Jeg er så utrolig glad for at man alltid kan få svar på sånt på dette forumet :-) Så tusen takk for svarene og bilde. Jeg må helt klart utsette denne turen til seinere og begynne research på hvor jeg kan så dra på tur i stedet når jeg nå har 4,5 dager til rådighet. Vil helst finne en tur med kombinasjon av padling og vandring. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.