gull Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) Noen som har erfaring med syntetisk under quilt? Evt kan jeg like gjerne gå for et liggeunderlag? Eksempelvis denne: https://www.hektapatur.no/sove-ute/hengekoyer/tilbehor/dd-underblanket-quilt?utm_source=kelkoo&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkoo Endret 20. april 2018 av gull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humbug Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Man får gode underdyner med syntetisk fyll, men den på linken er ikke en av dem. Hvorfor vil du ha syntetisk og ikke dun? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gull Skrevet 21. april 2018 Forfatter Del Skrevet 21. april 2018 Da får jeg lete videre Kjenner du til noen? Det har med mitt forhold til dyr å gjøre, kan jeg unngå dun, så gjør jeg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas E Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 www.enlightenedequipment.com selger gode underquilter med syntetisk fyll 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humbug Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 https://www.arrowhead-equipment.com/store/c3/KAQ_Synthetic_Quilts.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Blaser Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Har en OneTigris køye i bestilling. Kommer nok også til å kjøpe denne quilten: https://www.aliexpress.com/item/OneTigris-Lightweight-Full-Length-Hammock-Underquilt-Under-Blanket/32768226783.html?spm=a2g01.8286211.0.0.19f810a7BAK5uN&scm=1007.14594.99248.0&scm_id=1007.14594.99248.0&scm-url=1007.14594.99248.0&pvid=a37390eb-3491-47bf-bbc1-8ef5e2cbee56 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Blaser Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 ..og nå de nærmeste 3 timer kan den kjøpes for 39,9 USD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huhih Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Har selv DD underblanket som OP nevner (men kostet 499,- når jeg kjøpte den), og har brukt den ned til 0/-1c med min Hennesy Explorer hammock uten å fryse. Tror ratingen på -5c er nokså realistisk. Men må nevnes at opphenget som følger med ikke er optimal, da den baserer seg på bruk av strikker festet på løkker langs hver langside (4 per side) som så skal clipses på ridgeline'en med karabinkroker. Litt pussig at de gikk for denne løsningen, da quilten faktisk har sidekanaler som kan brukes med "standard" langsgående underquiltoppheng uten store endringer. Selv bruker jeg de langsgående kanalene for oppheng, samt sydde på aliexpress-linelocs på hver kortside for sekundæroppheng. Passer bra for vår/sommer/høst for min del, samt liker at den er syntetisk. Har også overnevnte OneTigris, men den egner seg kun til hagehammocken på en sommerdag, da den ikke har noe justeringsmuligheter samt mindre isolerende masse. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gull Skrevet 24. april 2018 Forfatter Del Skrevet 24. april 2018 jeg så på den syntetiske dynen på lnken som ble anbefalt over her: www.enlightenedequipment.com har dere erfaringer ang denne? Den så veldig bra ut, men kostet jo deretter også da. kan det være like greit å gå for DD, siden den uansett kun skal brukes om sommeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas E Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 4 hours ago, gull said: jeg så på den syntetiske dynen på lnken som ble anbefalt over her: www.enlightenedequipment.com har dere erfaringer ang denne? Den så veldig bra ut, men kostet jo deretter også da. kan det være like greit å gå for DD, siden den uansett kun skal brukes om sommeren? Jeg har to stk i dun fra enlightened equipment(en over- og en underquilt). De har egentlig vært i nedre prissjikte hva gjelder kvalitetsquilter ganske lenge. Jeg er superduperfornøyd med kvaliteten hvertfall. Jeg vet dog at det er kommet noen billigere alternativ fra ulike hengekøyeprodusenter. DD har jeg hørt både positive og mindre positive erfaringer med. Google er din venn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.