aamodt Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Hei hå godtfolk! Jeg har nettopp gått til innkjøp av en Ally kano, så har jeg montert den og lurer på om det ser greit ut? Flytematta ligger litt skjevt, men hvor mye betyr dette? Bør jeg endre på det? Hvordan ser det ut ellers? 2 Siter
Gjest Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Synes det ser ganske greit ut. Matta kunne ha vært rettere, men det fikser du neste gang du setter den sammen. Ingen problem å bruke den som den er nå. Siter
+Espen Ørud Skrevet 15. april 2018 Pålogget Skrevet 15. april 2018 Ser helt kurant ut etter min erfaring. Så lenge flytematta ligger ca like langt opp i begge stevner så spiller det liten rolle om den er bittelitt skjev sidelengs. Med mindre du har OCD. DA er det et skikkelig problem... Da har du farkost en stund!! Gratulerer! Tipper du synes det kvarteret det tar å montere den gikk fort... 1 Siter
aamodt Skrevet 15. april 2018 Forfatter Skrevet 15. april 2018 Espen Ørud skrev (På 15.4.2018 den 17.48): Ser helt kurant ut etter min erfaring. Så lenge flytematta ligger ca like langt opp i begge stevner så spiller det liten rolle om den er bittelitt skjev sidelengs. Med mindre du har OCD. DA er det et skikkelig problem... Da har du farkost en stund!! Gratulerer! Tipper du synes det kvarteret det tar å montere den gikk fort... Ekspander OCD`en får virkelig ben å gå på med den matta, merker det verker i sjela xD Hehe, 15min var det nok ikke, var nok nærmere 60min Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.