Populært innlegg virrma Skrevet 9. april 2018 Populært innlegg Skrevet 9. april 2018 Jeg har talt utenetter siden min datters første teltnatt i 3-måneders alderen. Nå er hun elleve år, og i dag fikk jeg endelig lagt inn påskens tur på Hardangervidda i excel-arket. Jammen har vi ikke kommet til en real milepæl: 365 utenetter! Snuppa på har altså overnattet på tur i et helt år til sammen. Hittil. Av de nettene har 219 (60%) vært bare oss to. Snakker om kvalitetstid! ... og for ordens skyld: kun utendørs overnattinger på tur gjelder. Overnattinger på terrassen, i telt utenfor hytta, ved siden av bilen underveis til turstart og tilsvarende er ikke talt med. 32 Siter
+tshansen Skrevet 13. april 2018 Pålogget Skrevet 13. april 2018 Imponerende og utrolig artig å lese! Høres ut som egne planer med småen kan gå 😉 ikke dumt å føre logg på denne formen av aktivitet, er så fort å glemme alle turene. Skal søren meg prøve å lage noe slikt selv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.