AK74 Skrevet 7. april 2018 Skrevet 7. april 2018 Hei, jeg har slitt ut noen keb bukser, og nå vurderer jeg å prøve ei makkebukse. Jeg har vært fornøyd med keb buksene, men synes de er litt for høy i livet. Liker bukser med så lavt liv som mulig. Er det noen som har begge buksene, og som kan si om makkebuksa er lavere på livet. Har ikke mulighet for å prøve i butikk akkurat nå;-) Anne Siter
+tshansen Skrevet 7. april 2018 Skrevet 7. april 2018 Jeg har begge, er herre så sliter litt med å forstå hva du mener med høyere i livet? Det skal sies at jeg er veldig fornøyd med makke buksen👍🏻👏🏻 Siter
AK74 Skrevet 7. april 2018 Forfatter Skrevet 7. april 2018 Vil gjerne ha den litt «nepå» hoftene, synes det er ubehagelig at det strammer over magen😉 den virker fin i passformen på bilder, jeg liker heller ikke at buksene er vide slik at de blafrer😊 Siter
unirune Skrevet 7. april 2018 Skrevet 7. april 2018 Har ikke Keb, så kan ikke sammenligne direkte.. men Makke er favorittbuksa, og henger fint nede på hoftene på meg i hvertfall. Er så komfortabel at den også brukes mye til hverdags 1 Siter
AK74 Skrevet 8. april 2018 Forfatter Skrevet 8. april 2018 14 timer siden, tshansen skrev: Jeg har begge, er herre så sliter litt med å forstå hva du mener med høyere i livet? Det skal sies at jeg er veldig fornøyd med makke buksen👍🏻👏🏻 Glemte å spørre, bruker du samme størrelse på buksene? Siter
+tshansen Skrevet 8. april 2018 Skrevet 8. april 2018 1 time siden, AK74 skrev: Glemte å spørre, bruker du samme størrelse på buksene? Glemte jeg å nevne! Som er verdt å merke seg! Lundhags er litt mindre/trangere i størrelse. Så en størrelse opp gir samme size som fjellreven 154 er long modellen, 54 er regular beinlengde Siter
AK74 Skrevet 8. april 2018 Forfatter Skrevet 8. april 2018 2 timer siden, tshansen skrev: Glemte jeg å nevne! Som er verdt å merke seg! Lundhags er litt mindre/trangere i størrelse. Så en størrelse opp gir samme size som fjellreven 154 er long modellen, 54 er regular beinlengde Tusen takk👍🏻😊 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.