AK74 Skrevet 7. april 2018 Skrevet 7. april 2018 Hei, jeg har slitt ut noen keb bukser, og nå vurderer jeg å prøve ei makkebukse. Jeg har vært fornøyd med keb buksene, men synes de er litt for høy i livet. Liker bukser med så lavt liv som mulig. Er det noen som har begge buksene, og som kan si om makkebuksa er lavere på livet. Har ikke mulighet for å prøve i butikk akkurat nå;-) Anne Siter
+tshansen Skrevet 7. april 2018 Skrevet 7. april 2018 Jeg har begge, er herre så sliter litt med å forstå hva du mener med høyere i livet? Det skal sies at jeg er veldig fornøyd med makke buksen👍🏻👏🏻 Siter
AK74 Skrevet 7. april 2018 Forfatter Skrevet 7. april 2018 Vil gjerne ha den litt «nepå» hoftene, synes det er ubehagelig at det strammer over magen😉 den virker fin i passformen på bilder, jeg liker heller ikke at buksene er vide slik at de blafrer😊 Siter
unirune Skrevet 7. april 2018 Skrevet 7. april 2018 Har ikke Keb, så kan ikke sammenligne direkte.. men Makke er favorittbuksa, og henger fint nede på hoftene på meg i hvertfall. Er så komfortabel at den også brukes mye til hverdags 1 Siter
AK74 Skrevet 8. april 2018 Forfatter Skrevet 8. april 2018 tshansen skrev (På 7.4.2018 den 16.48): Jeg har begge, er herre så sliter litt med å forstå hva du mener med høyere i livet? Det skal sies at jeg er veldig fornøyd med makke buksen👍🏻👏🏻 Ekspander Glemte å spørre, bruker du samme størrelse på buksene? Siter
+tshansen Skrevet 8. april 2018 Skrevet 8. april 2018 AK74 skrev (På 8.4.2018 den 7.11): Glemte å spørre, bruker du samme størrelse på buksene? Ekspander Glemte jeg å nevne! Som er verdt å merke seg! Lundhags er litt mindre/trangere i størrelse. Så en størrelse opp gir samme size som fjellreven 154 er long modellen, 54 er regular beinlengde Siter
AK74 Skrevet 8. april 2018 Forfatter Skrevet 8. april 2018 tshansen skrev (På 8.4.2018 den 8.18): Glemte jeg å nevne! Som er verdt å merke seg! Lundhags er litt mindre/trangere i størrelse. Så en størrelse opp gir samme size som fjellreven 154 er long modellen, 54 er regular beinlengde Ekspander Tusen takk👍🏻😊 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.