Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Glidelåsen på min Norrøna vinterjakke ble ødelagt etter ca 6år. Spiralen hadde løsnet over et område på 5-6 cm og glidelåsen var dermed ubrukelig. Forsøkte med midlertidig reparasjon, men denne holdt bare en uke.

Kontaktet Norrøna om de kunne skaffe ny glidelås. De anbefalte å sende inn jakken (de var nok ikke kjent med mine syferdigheter😎). Men når jeg overbeviste dem om at jeg skulle klare å sette inn selv fikk jeg gratis en ny glidelås. Tommel opp til Norrøna. Tok ca. 40 minutter å bytte den ødelagte siden av glidelåsen (mesteparten av tiden gikk med å ta ut den gamle på en skånsom måte). Venter med den andre siden inntil videre...

20EDB365-C1A6-491F-AD2B-552B2F3476C1.jpeg

F7751CA1-6AE4-4A62-B57B-42E6705B644D.jpeg

286FC347-613B-44D1-B6E6-3C8FD51506FE.jpeg

5A62E304-5DDC-4FA9-96E0-BA204D5A45C0.jpeg

Endret av esw
Annonse
Gjest Mareng
Skrevet

Jeg er helt enig!

Det er utrolig hva folk kaster pga. en lite feil, når det kan repareres.

Og det hadde tatt deg minst like lang tid å dra innom butikker for å finne en ny jakke i din størrelse 👍

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.