gi Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 I god sommervarme hadde vi en fin skitur på Trollstigen søndag. Skiføre fra veien ved Alnesreset. Turen gikk over Søndre Finnanbre, og opp østryggen av Finnan (1786). Etter en bedre lunsj, stakk vi bortom den morsomme og fotogene vesttoppen av Finnan (1780). Avslutningsvis la vi turen om Alnestinden og et flott nedrenn til bilen. Fem og en halv time på tur, stort sett med ski på beina Regner med at turen etterhvert blir grundig dokumentert på Svein og Arnt sine nettsider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erik Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Artig at dere fikk til skitur. Jeg kjørte forbi Stryn i helgen og så etter skimuligheter, men var nok 1-2 uker for sent ute. Nå er det kun breene og skianlegget som gjelder, så lenge det varer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 ...grundig dokumentert... Får vel ut noen bilder etter hvert, kanskje før vi drar på ferie. Godt å ha følelsen av å være litt solbrent igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gi Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Godt å ha følelsen av å være litt solbrent igjen.. Jeg synes du nevnte noe om solfaktor 50 før turen Slenger på noen flere bilder, å ja, jeg har sett "spøkelset" oppe til venstre på sensoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Puh, life is unfair.. Akkurat ferdig med mitt FØRSTE bilde. Det tok 3 timer. Dette er kun ett av 3 stk 50mm utsnitt. gi, du som har vært på ALLE toppene - du kan kanskje kvalitetssikre? http://www.westcoastpeaks.com/pics06/finnan_29sviewH.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hehe... mye å sette navn på Jeg synes du nevnte noe om solfaktor 50 før turen 50 blir fort 0,5 når den blandes med salt veske... Nei, det er ikke værre enn rødfargen man fikk i sitt første møte med det andre kjønn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gi Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Puh, life is unfair.. Akkurat ferdig med mitt FØRSTE bilde. Det tok 3 timer. Dette er kun ett av 3 stk 50mm utsnitt. gi, du som har vært på ALLE toppene - du kan kanskje kvalitetssikre? Nå, det er ikke mange toppene jeg har vært på inne i Tafjordfjella da....... Ser ut til at du har gjort en bra jobb Arnt, god måte å gjøre seg kjent på dette. Du har nok en brattere læringskurve på toppnavn en jeg hadde da jeg kom rekende til NV-landet i si tid. Høgsalen t.h. for Puttegga skal vel være Høgstolen. Mener også jeg har hørt navnet Naushornet, men så er det dette med skrivemåte og ulike kartserier da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gi Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 50 blir fort 0,5 når den blandes med salt veske... Nei, det er ikke værre enn rødfargen man fikk i sitt første møte med det andre kjønn... Satt den rødfargen i like lenge ? Jeg bruker forresten vannfast solkrem...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Akkurat ferdig med mitt FØRSTE bilde. Det tok 3 timer. Det slo meg plutselig - ikke ett fjordgløtt. Faen gutter, jeg tror jaggu meg vi har vært til fjells... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Det slo meg plutselig - ikke ett fjordgløtt. Faen gutter, jeg tror jaggu meg vi har vært til fjells... Ååhhhh, si'kje det. Jeg har Romsdalsfjorden på noen av mine bilder Men lukten av tang/tare var ikke akkurat påtrengende... Har nå fått ut turrapport http://www.fjellinordvest.net/content/view/34/52/ Ønsker alle en god ferie, skiene byttes (foreløpig ) ut med sandaler, solstol, grilldress og campingliv en stakket stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gi Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Det slo meg plutselig - ikke ett fjordgløtt. På nordtoppen så vi rett ned på Innfjorden. En ser også Romsdalsfjorden fra høyeste topp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 På nordtoppen så vi rett ned på Innfjorden. En ser også Romsdalsfjorden fra høyeste topp... Joa, jeg tenkte på bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Puh... http://www.westcoastpeaks.com/Peaks/finnan.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarle Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 dette viser jo bare at det går en hårfin grense mellom fjellet og stranda... hva med strandafjellet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.