Gå til innhold
  • Bli medlem

Sommerskitur på Trollstigen, 02.07.2006


gi

Anbefalte innlegg

I god sommervarme hadde vi en fin skitur på Trollstigen søndag. Skiføre fra veien ved Alnesreset. Turen gikk over Søndre Finnanbre, og opp østryggen av Finnan (1786). Etter en bedre lunsj, stakk vi bortom den morsomme og fotogene vesttoppen av Finnan (1780).

Avslutningsvis la vi turen om Alnestinden og et flott nedrenn til bilen.

Fem og en halv time på tur, stort sett med ski på beina :)

Regner med at turen etterhvert blir grundig dokumentert på Svein og Arnt sine nettsider :lol:

post-399-133474424575_thumb.jpg

post-399-133474424586_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, life is unfair..

Akkurat ferdig med mitt FØRSTE bilde. Det tok 3 timer.

Dette er kun ett av 3 stk 50mm utsnitt.

gi, du som har vært på ALLE toppene - du kan kanskje kvalitetssikre?

Nå, det er ikke mange toppene jeg har vært på inne i Tafjordfjella da.......

Ser ut til at du har gjort en bra jobb Arnt, god måte å gjøre seg kjent på dette. Du har nok en brattere læringskurve på toppnavn en jeg hadde da jeg kom rekende til NV-landet i si tid.

Høgsalen t.h. for Puttegga skal vel være Høgstolen. Mener også jeg har hørt navnet Naushornet, men så er det dette med skrivemåte og ulike kartserier da :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slo meg plutselig - ikke ett fjordgløtt.

Faen gutter, jeg tror jaggu meg vi har vært til fjells...

Ååhhhh, si'kje det. Jeg har Romsdalsfjorden på noen av mine bilder :) Men lukten av tang/tare var ikke akkurat påtrengende... :evil:

Har nå fått ut turrapport http://www.fjellinordvest.net/content/view/34/52/

Ønsker alle en god ferie, skiene byttes (foreløpig 8) ) ut med sandaler, solstol, grilldress :D og campingliv en stakket stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.