hakonmar Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Hei! Har lenge lett etter noen som selger Ortovox Antarctica (3 i 1) votter. Hadde vært fint om nokon hadde visst om ein web-butikk eller andre plasser der det er mulig å få kjøpt dei. http://www.ortovox.com/typo7/index.php?id=138&L=1 Siter
hakonmar Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Er det ingen som veit om det! Rart! Siter
Trollhatten Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Var innom Oslo Sportslager i dag, og kjøpte et par Ortovox Grönland. Det er ullvotter som er tovet. Der har de og hansker i samme materiale. Siter
REs Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Merket Ortovoks forbinner jeg helst med elektronisk sende / mottakerutstyr til bruk i snøskred. Sikkert på grunn av min fortid i Skredredningsgruppa i Rogaland. Derimot kjøpte jeg en gang noen tova ullvotter på husfliden i Kirkenes. Disse brukte jeg i mer enn 10 år inne i en vanlig lang ugoret vindvott. Et fantastisk produkt. Varm og nesten umulig å slite ut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.