+rayun Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Jeg har i øyeblikket 3 alternative sykkelturer under planlegging. På den ene av disse turene sykler jeg også gjennom et par andre land. Siden jeg mente å ha lest noe et eller annet sted om bruk av SPOT i utlandet logget jeg meg inn på nettsiden til SPOT. Bortsett fra der å få beskjed om å oppgradere min SPOT fant jeg ikke igjen det jeg trodde jeg hadde lest om utenlandsbruk. Et kjapt og ufullstendig søk her på forumet belønnet meg heller ikke. Så da spør jeg dere: Er det noe jeg må gjøre med abonnement for at den skal virke i utlandet. Altså kunne sende OK melding etc.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whistler Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Antar Spot fungerer på samme måte som Inreach. Siden den bruker satellitt og ikke lokalt bakkenett spiller det ingen rolle hvilket land du befinner deg i. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Tom42 Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Spot fungerer i utlandet uten at du bør gjøre noe som helst. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+rayun Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Takker begge og det høres bra ut. Jeg må nemlig stå skolerett for fruen før avreise, selv på dagsturer og vise at spoten er på plass i lårlomma. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zupertramp Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Skal du til Russland ? Jeg tror jeg leste et sted at de hadde egne regler knyttet til slike enheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+rayun Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 På 6.3.2018 den 22.16, zupertramp skrev: Skal du til Russland ? Jeg tror jeg leste et sted at de hadde egne regler knyttet til slike enheter. Nei ikke noe Russlandstur på meg. Men et av alternativene i år er meg og sykkel med Colorline til Kiel. Derfra blir det litt tråkking i Tyskland på vei mot Danmark som sykles et stykke opp før ferge over til Sverige og litt oppover før grensa krysses og så hjem. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.