+virrma Skrevet 5. mars 2020 Skrevet 5. mars 2020 Jeg har solgt Isbjørn sovepose, Meindl skistøvler og har en avtale om salg av kajakk. Har diverse liggende ute også, og noe som er sortert til loppis og leveres der neste uke. 2 stk Helsport Alta ble gitt bort forrige uke til noen som trengte dem langt mer enn meg. Og så har jeg kjøpt nye ski og støvler på Finn, ingen av delene brukt i noen grad, men det teller vel litt likevel. 2 Siter
Terka Skrevet 7. mars 2020 Skrevet 7. mars 2020 Jaggu, da er to Grivel Air Tech Evolution økser solgt. (Lett øks for alpinklatring og bratt skibestigning). Mindre er det nye mer, eller? 🤔 1 Siter
varmtvann Skrevet 10. april 2020 Skrevet 10. april 2020 Kjøpt en fjällräven keb jakke til en god pris på finn 🙂 1 Siter
varmtvann Skrevet 13. april 2020 Skrevet 13. april 2020 (endret) ...og nå også en Fjällräven Nordic Heater lue, også til en hyggelig pris. Så lovende ut for en frysepinn. Men nå må jeg slutte å surfe på finn, tror jeg. Men skal snart legge ut Arcteryx Bora 80 for salg. Endret 13. april 2020 av varmtvann 1 Siter
kepiblanc Skrevet 28. april 2020 Skrevet 28. april 2020 Helsport Reinsfjell 3SL og en sea to summit komprimeringspose for det. 1 Siter
Terka Skrevet 11. juni 2020 Skrevet 11. juni 2020 (endret) Da har Kvitebjørn flytta ut. Det gikk kjapt, annonsen lå bare et par timer på finn.no. Da er blir spørsmålet hva den evt. skal erstattes med. Tanken er en litt mindre kajakk som jeg evt kan "leke" litt mer med og jr. kan vokse inn i. Kvitebjørn i forgrunnen, Blåhvalen (i midten) beholdes som turkajakk. Endret 11. juni 2020 av Terka 2 Siter
Terka Skrevet 24. juni 2020 Skrevet 24. juni 2020 Har vært litt opprydning før sommeren. 2 kajakker, årer, spruttrekk og vest solgt. I tillegg er 2 sett med kiter, trapeser osv solgt. (Kiting er lagt på hylla, kajakker tilpasses dagens behov) 1 Siter
Johanks Skrevet 22. juli 2020 Skrevet 22. juli 2020 Solgt mitt helsport Nordmarka 2 Og Svalbard 3 extreme. Erstattet disse med ett brukt 2017 reinsfjell 2 pro. Prøveoppsatt i stuen og ser veldig bra ut. Spent på liggelengde med soveposen på, kan bli sånn akkurat. Vekten er på 3,4kg inkl alt, langt over oppgitt vekt på nett(2,95). Litt skuffende men det er fortsatt mye lettere enn mitt Svalbard og det er dette behovet det skal dekke. Turer med jentungen, komfortturer og rolige vinterturet. Planen var ett nytt tunelltelt Mtp fortelt og pulk men kuppel har Sine fordeler ellers. 5 Siter
Gjest Skrevet 23. juli 2020 Skrevet 23. juli 2020 (endret) Johanks skrev (På 22.7.2020 den 22.06): Solgt mitt helsport Nordmarka 2 Og Svalbard 3 extreme. Erstattet disse med ett brukt 2017 reinsfjell 2 pro. Prøveoppsatt i stuen og ser veldig bra ut. Spent på liggelengde med soveposen på, kan bli sånn akkurat. Vekten er på 3,4kg inkl alt, langt over oppgitt vekt på nett(2,95). Litt skuffende men det er fortsatt mye lettere enn mitt Svalbard og det er dette behovet det skal dekke. Turer med jentungen, komfortturer og rolige vinterturet. Planen var ett nytt tunelltelt Mtp fortelt og pulk men kuppel har Sine fordeler ellers. Ekspander Dette teltet står oppgitt med en vekt på 3.44kg hos Helsport.no, så vekten er innenfor. Noen nettbutikker oppgir andre tall enn produsentene, derfor lønner det seg å besøke produsentens nettsider for å lese deres detaljer om det aktuelle produktet. Dessverre, så kan mål og vekt være noe annet enn produsentenes oppgitte detaljer også. Jeg har et Reinsfjell Pro 3, 2017-modell, og det veier 100g mindre enn oppgitt vekt hos produsenten. (Oppgitt vekt var den samme i 2017 som nå) Mitt Ringstind Pro 2, 2017-modell, veiet mer enn oppgitt vekt hos produsenten. Målene på mitt Hilleberg Soulo virker å være mindre enn skissene tilsier. Det er forvirrende at man ikke kan stole på produsentene og nettbutikkenes spesifikke detaljer. Uansett, du har fått deg et solid og flott telt. Du kan snu din skuffelse til lettelse når det gjelder vekt. Endret 23. juli 2020 av Gjest Siter
Bjørnar Mo Skrevet 29. august 2020 Skrevet 29. august 2020 Lykke😍. Tok bare et halvår og en neve penger mer enn tenkt å finne et tilnærmet strøkent eksemplar. Takk til hyggelig finnmarking, du veit hvem du er. 4 Siter
Bjørnar Mo Skrevet 24. september 2020 Skrevet 24. september 2020 (endret) Pall med div Trangia kokesett Auksjonen avslutter 06.10 105 stk Trangia kokesett Auksjonen avslutter 06.10 Kjekt å ha men tror jeg står over 🙄 Endret 24. september 2020 av Bjørnar Mo Skulle kanskje vært i ikke kjøpt tråden Siter
+Kristian V. Skrevet 24. september 2020 Skrevet 24. september 2020 Bjørnar Mo skrev (På 24.9.2020 den 2.52): Pall med div Trangia kokesett Auksjonen avslutter 06.10 105 stk Trangia kokesett Auksjonen avslutter 06.10 Kjekt å ha men tror jeg står over 🙄 Ekspander Skulle gjerne handlet de 105 nye settene. billig pr stk hvis man regner ut fra 15k, så blir det 143,- stk. Nypris ligger på alt fra 700-1000,- Kunne fint donert en del av de til slike gratis utlånssteder(Frivilligsentralen o.lign), og solgt noen billig på Finn.no uten å tape penger 1 Siter
nesning Skrevet 12. oktober 2020 Forfatter Skrevet 12. oktober 2020 Først kjøpte jeg boka "fluefiske fra A til Z" på Finn. Så fikk jeg tak i et brukt fluefiskesett (også på Finn). Nå står jeg på plenen og vifter... 7 Siter
Borging Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 Da ble det litt julegave på meg selv.. Amok draumr Hengekøye med Exped DownMat 9 lw og skjold multitarp.. 2 Siter
nesning Skrevet 18. november 2020 Forfatter Skrevet 18. november 2020 Det ble en Garmin inreach mini på meg. De selges alltid kjapt på Finn. 2 Siter
+Espen Ørud Skrevet 20. februar 2021 Skrevet 20. februar 2021 Har hatt storrydding i boden i år og har foreløpig solgt unna følgende denne måneden: Moro når brukt utstyr får nytt liv... 6 Siter
Populært innlegg varmtvann Skrevet 28. mars 2021 Populært innlegg Skrevet 28. mars 2021 Sitter veldig langt inne å si det høyt, men jeg har kjøpt et Hilleberg Tarra. Sneket inn i huset og lagret ute av syne for Bedre Halvdel. 4 6 Siter
jevne Skrevet 29. mars 2021 Skrevet 29. mars 2021 varmtvann skrev (På 28.3.2021 den 13.00): Sitter veldig langt inne å si det høyt, men jeg har kjøpt et Hilleberg Tarra. Sneket inn i huset og lagret ute av syne for Bedre Halvdel. Ekspander Ingenting som den følelsen når de finner det ut og man prøver seg på klassikeren: «ja, men kjære deg. Dette teltet har vi jo hatt hele tiden....» Skuffelsen er stor når de gjennomskuer deg lenge før forklaringen har begynt. 3 Siter
varmtvann Skrevet 29. mars 2021 Skrevet 29. mars 2021 jevne skrev (På 29.3.2021 den 4.51): Ingenting som den følelsen når de finner det ut og man prøver seg på klassikeren: «ja, men kjære deg. Dette teltet har vi jo hatt hele tiden....» Skuffelsen er stor når de gjennomskuer deg lenge før forklaringen har begynt. Ekspander 😁 En av utfordringene nå er hvordan få satt det opp i stua uten å bli oppdaget før jeg drar på tur på torsdag... Siter
Omnilite Skrevet 29. mars 2021 Skrevet 29. mars 2021 varmtvann skrev (På 29.3.2021 den 5.56): 😁 En av utfordringene nå er hvordan få satt det opp i stua uten å bli oppdaget før jeg drar på tur på torsdag... Ekspander Den utfordringen kan kanskje bli litt lei... Men om du ikke får det opp på forhånd, frykt ikke, bare ha en plan for oppsettet. Jeg rakk ikke teste oppsetter på mitt, men jeg fikk det opp raskere enn turkompisen min fikk opp sitt Svalbard som han hadde hatt i 10 år. Dette var på snø i mørket. Pass på at de 4 pluggfestene til forteltene er "direkte forankret", dvs plugget slik at de drar duken ned mot bakken. Jeg prøvde med "snøplugg med snor", da ble det vanskelig å få optimal vinkel som dro duken ned. Sett på låsenhempen på glidelåsene om det blåser (mye). God tur! 1 Siter
varmtvann Skrevet 30. mars 2021 Skrevet 30. mars 2021 Omnilite skrev (På 29.3.2021 den 10.42): Den utfordringen kan kanskje bli litt lei... Men om du ikke får det opp på forhånd, frykt ikke, bare ha en plan for oppsettet. Jeg rakk ikke teste oppsetter på mitt, men jeg fikk det opp raskere enn turkompisen min fikk opp sitt Svalbard som han hadde hatt i 10 år. Dette var på snø i mørket. Pass på at de 4 pluggfestene til forteltene er "direkte forankret", dvs plugget slik at de drar duken ned mot bakken. Jeg prøvde med "snøplugg med snor", da ble det vanskelig å få optimal vinkel som dro duken ned. Sett på låsenhempen på glidelåsene om det blåser (mye). God tur! Ekspander Takk! Høres bra ut. Jeg har også en ide om at jeg kan teste den ved parkeringsplassen... og det er meldt bra vær/lite vind. Siter
+Miamaria Skrevet 14. februar 2022 Skrevet 14. februar 2022 Da har jeg handlet brukt GoPro-kamera, av den skikkelig gamle sorten - Hero black 3+. Jeg drepte det forrige og har kjøpt nytt, men de endret formen sånn at jeg hadde liggende en del utstyr som jeg ikke kunne bruke på det nye. Med backpack så holdt også det gamle lenger på strømmen – nå har jeg også enda flere ekstrabatterier enn før. Så kan jeg få bilder fra to ulike vinkler når jeg padler, jeg har ett som jeg kan ha i domen og da bilder over/under vann samtidig, i det hele tatt ganske fornøyd. 😄 Blir artig å kunne gjøre det igjen. 1 Siter
+Krankman Skrevet 14. februar 2022 Skrevet 14. februar 2022 Solgt et Hilleberg Staika. Et Keron 4GT er også på jakt etter ny eier. Siter
+ketilring Skrevet 6. mars 2022 Skrevet 6. mars 2022 Da har jeg "kjøpt" meg en godt brukt 26" MTB til den nette sum av kr 0,- Har smurt opp og tunet alle lager og ledd, og la i fire hundrelapper i nytt kjede, bremser og slanger. Og vipps har jeg en helt grei sykkel dedikert til litt uvøren vinterbruk. 5 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.