Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen med erfaring på DD tarp/hammock?


Anbefalte innlegg

Fant denne pakka til en grei penge på finn:
DD.PNG.0509c948391ec04cd149cefa03e144e3.PNG

Blir et alternativ til mitt Ringstind Superlight 1-2 som har omtrent nøyaktig samme vekt som oppsettet over.

Har ikke mye erfaring med henging men har prøvd en sommernatt på skauen med en TTT og et Thermarest underlag og det fungerte veldig bra.
Spent på å få testet denne DD pakken! Jeg ønsket meg uansett selve DD tarpen så ble egentelig en bonus med resten av pakka :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir spennende å teste litt mer henging, ser for meg det kan bli en fin greie i tillegg til all teltingen jeg har gjort :)
Men som du sier så er det eksklusivt for bruk under tregrensen ja face with tears of joy

Skal se om jeg får laget en liten rapport på dette da jeg har planlagt en hengenatt ute til neste helg om planene holder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på, du kan bli hektet! Det kan være utfordrende første natten, men er køya stor nok til å ligge litt på skrå, slik at du får lagt mer horisontalt og ikke bananformet er komforten helt fenomenal! Har selv en kompis som har byttet ut sengen hjemme med køye... 😂

blir spennende å se hvilke erfaringer du gjør deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.