Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellreven Vidda Pro bukse + vinterfjellet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Er det noen som har erfaring med Fjellreven Vidda Pro i vinterfjellet, eller blir denne i knappeste laget? Jeg har tenkt meg på en hytte-til-hytte skitur på Hardangervidda i begynnelsen av mars. Hele buksa er jo i G-1000 men har på følelsen av jeg likevel burde kjøpe vanntett overtrekksbukse i tillegg, eller eventuelt å gå til innkjøp av en skallbukse, men studentbudsjettet begrenser meg dessverre. 

Endret av larsst
Annonse
Skrevet

Blir jo været som avgjør. Gikk hardangervidda for noen år siden med tilsvarende fra Norrøna (Svalbard Heavy Duty) og det var bare fint. Ta med noe rimelig regnbukse eller noe slikt om du vil være trygg mot væromslag. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Som @TheSleepwalker sier så er det været som bestemmer. Uansett bør (i min verden må) en ha en regnbukse/skallbukse dersom du kommer ut for et skikkelig vestlandsvær. 

Min favorittbukse til vinterbruk er ellers Fjellreven Vidda Pro. Den har en fin kombinasjon av pusteevne og vindtetthet med i møte med fuktighet / sludd/ regn kommer den, som alle andre bukser av denne type stoff, til kort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.