trywik Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hei! Skal på 4-ukers fjelltur i sommer. Burde vel hatt med smør til steiking og matlaging. Er det egentlig noen type smør som holder seg i fire uker eller må jeg ty til olje? Noen som har erfaringer? Siter
+Robinson Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Har ikke noe problem med at smøret ikke holder seg , men forpakningene som de kommer med fra kjøledisken er alt for dårlig for ett flere ukers opphold i en ryggsekk. Jeg pleier å ta smøret over i en eller annen tuppevare boks av passende størrelse. Og jeg synes ikke olje er det samme. Hva med smørøyet i havregrøten foreks ??? Klarer meg ikke uten det. Siter
ozzi Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Flytende Bremykt på flaske er praktisk. Får Melange i tilsvarende flaske også. Siter
Fjellgeita Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hei! Skal på 4-ukers fjelltur i sommer. Burde vel hatt med smør til steiking og matlaging. Er det egentlig noen type smør som holder seg i fire uker eller må jeg ty til olje? Noen som har erfaringer? Er flytende margarin i en 0,5 l flaske et alternativ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.