trywik Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hei! Skal på 4-ukers fjelltur i sommer. Burde vel hatt med smør til steiking og matlaging. Er det egentlig noen type smør som holder seg i fire uker eller må jeg ty til olje? Noen som har erfaringer? Siter
Robinson Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Har ikke noe problem med at smøret ikke holder seg , men forpakningene som de kommer med fra kjøledisken er alt for dårlig for ett flere ukers opphold i en ryggsekk. Jeg pleier å ta smøret over i en eller annen tuppevare boks av passende størrelse. Og jeg synes ikke olje er det samme. Hva med smørøyet i havregrøten foreks ??? Klarer meg ikke uten det. Siter
ozzi Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Flytende Bremykt på flaske er praktisk. Får Melange i tilsvarende flaske også. Siter
Fjellgeita Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hei! Skal på 4-ukers fjelltur i sommer. Burde vel hatt med smør til steiking og matlaging. Er det egentlig noen type smør som holder seg i fire uker eller må jeg ty til olje? Noen som har erfaringer? Er flytende margarin i en 0,5 l flaske et alternativ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.