Walkabout Skrevet 13. februar 2018 Skrevet 13. februar 2018 Er det noen her som har erfaring med å montere brems eller likende på fjellpulken? Er det komplisert eller krever spesielle verktøy? Finner lite på nettet om denne type montering (masse om barnepulk, men det er ikke det samme). Grunnen til at jeg spør er at jeg vurderer å kjøpe billigere hver for seg og så montere, eller noe dyrere og få den montert. Spørsmålet er om det lønner seg å få det montert. Tips mottas med takk. Siter
Tessatroll Skrevet 13. februar 2018 Pålogget Skrevet 13. februar 2018 Enkelt og krev ikkje voldsomt verktøy. En drill med borr og en 12 eller 14 nøkkel meinar sambo. Siter
Lompa Skrevet 14. februar 2018 Skrevet 14. februar 2018 Tau som henger fra draget, og som kan hektes løs slik at det legger seg under pulken og bremser. Siter
Tessatroll Skrevet 14. februar 2018 Pålogget Skrevet 14. februar 2018 36 minutter siden, Lompa skrev: Tau som henger fra draget, og som kan hektes løs slik at det legger seg under pulken og bremser. Om det er slik du er ute etter TS så beklager eg feil info! Eg tenkte automatisk brems til pulk for hund/nordisk Siter
Lompa Skrevet 14. februar 2018 Skrevet 14. februar 2018 1 time siden, Tessatroll skrev: Om det er slik du er ute etter TS så beklager eg feil info! Eg tenkte automatisk brems til pulk for hund/nordisk Haha, klart det må være hundepulk. Jeg som ikke tenkte langt nok. 1 Siter
Walkabout Skrevet 15. februar 2018 Forfatter Skrevet 15. februar 2018 Takk for svar begge. Jeg tenkte på hundepulk ja, men uansett takk. Tenker jeg bestiller og tester mine praktiske evner som montør. 1 Siter
Tessatroll Skrevet 5. mars 2018 Pålogget Skrevet 5. mars 2018 Hei. Om du kavar med denne monteringa fann eg ein link. Eg har nemleg funne ut at mi og sambos oppfatning av avansert er ulikt....for meg synes dette komplisert, og eg kom i tankar om at me hadde misleda deg. Her er oppskrift. http://snykovet.blogspot.no/2017/01/pulken-var.html?m=1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.