Jonas1986 Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Hei! Etter havari på mine Fischer 109 vurderer jeg å prøve Fischer EXCURSION 88. Er det noen som har noen erfaringer med disse ? Jeg er 186 høy og rett over 80kg, Lengste EXCURSION 88 er 189cm så jeg lurer på om disse blir for korte for meg ? Mitt bruksområde er fjellrypejakt, turer med pulk/ sekk.. Eventuelt andre forslag ? Kommer til å bruke bindiger og sko jeg har fra før. Voile 3 pin og svartisen sko.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas1986 Skrevet 17. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2018 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
horisont Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Hei! Jeg har disse skiene, og er fornøyde med dem. Ville ha en ski som både kunne brukes på fjellskiturer og som var gode å kjøre ned med (under 30 grader). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.