Kvennavika Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Hei. Er på utkikk etter solbriller til bruk på fjellturer og til trening (fortrinnsvis løping). Er det noen som har anbefalinger og tips? Hva bør man tenke på? Er helt blank når det kommer til sportsbriller, men Adidas Zonyk Aero vurderes (https://www.dinside.no/fritid/stor-test-av-sportsbriller/69368459). Siter
Gittiamo Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Prøv de på. Sitter de for tett, så vil de bare dugge når du blir svett. Man kan også bli smågal om øyevippene toucher glasset hver gang man blunker. Samtidig må de sitte såpass at vind og sol ikke kommer inn fra sidene. 1 Siter
Kjell Iver Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Vi løper ikke, men vi har hatt veldig god erfaring med solbrillene som dnt selger i sin nettbutikk. Jeg er veldig usikker på hvilken modell vi har og om den fortsatt ligger på nettbutikken der.. 1 Siter
+tshansen Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Den testen der er jo bare tøvete Om en brille klemmer på nesen eller sitter godt er jo helt individuelt? Når det ene blir lagt til grunne som positivt er negativt i det andre paret som blir prøvd så blir jeg litt skeptisk. Nei, finn deg en brille som sitter godt og gir litt ventilasjon i forhold til dugg. Har også hørt at man bør investere i PRIZM glass 1 Siter
Kvennavika Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Skrevet 11. februar 2018 Takk for gode tips, skal sjekke ut dette med prizm-glass. Siter
Gjest Mareng Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Er ikke ekspert, men jeg kjøpte disse for 500kr, og de er jeg svært fornøyd med. Det følger med 3 linser, etui og pose. Nå koster de bare 299 på Xxl. Siter
Kvennavika Skrevet 11. februar 2018 Forfatter Skrevet 11. februar 2018 Nydelig tips, da var disse bestilt 👍 Siter
+tshansen Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Mareng skrev (På 11.2.2018 den 19.13): Er ikke ekspert, men jeg kjøpte disse for 500kr, og de er jeg svært fornøyd med. Det følger med 3 linser, etui og pose. Nå koster de bare 299 på Xxl. Ekspander Ja dæven, dette var så billig st man nesten bare må slå til 👏🏻 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.