Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Prøv de på. Sitter de for tett, så vil de bare dugge når du blir svett. Man kan også bli smågal om øyevippene toucher glasset hver gang man blunker. Samtidig må de sitte såpass at vind og sol ikke kommer inn fra sidene. 

• Liker 1
Skrevet

Den testen der er jo bare tøvete :blush: Om en brille klemmer på nesen eller sitter godt er jo helt individuelt? Når det ene blir lagt til grunne som positivt er negativt i det andre paret som blir prøvd så blir jeg litt skeptisk. Nei, finn deg en brille som sitter godt og gir litt ventilasjon i forhold til dugg. Har også hørt at man bør investere i PRIZM glass

• Liker 1
Skrevet

Er ikke ekspert, men jeg kjøpte disse for 500kr, og de er jeg svært fornøyd med. Det følger med 3 linser, etui og pose.

Nå koster de bare 299 på Xxl.

656CBEFF-BA37-4A79-841B-2335A6C849AF.png

Skrevet
1 time siden, Mareng skrev:

Er ikke ekspert, men jeg kjøpte disse for 500kr, og de er jeg svært fornøyd med. Det følger med 3 linser, etui og pose.

Nå koster de bare 299 på Xxl.

656CBEFF-BA37-4A79-841B-2335A6C849AF.png

Ja dæven, dette var så billig st man nesten bare må slå til 👏🏻

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.