Christopher Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Har planer om 4-dagers-tur i Memurubreområdet i beg av juli. Er det noen som vet hvordan det er med snø der nå ? Satser først og fremst på toppturer. Siter
-Mari- Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Køyrde nyleg med Gjendebåten, og snø var det framleis. Om du vil ha detaljerte opplysninger om snøforhold, ring Memurubu: 61238999. Siter
coni Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 veldig lite snø for årstiden. breene er fortsatt dekket av snø men den kommer nok til å forsvinne i sin helhet i løpet av sommeren. men i begynnelsen av juli er det nok håp at den ikke har forsvunnet enda. Siter
Marcus Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Noen som vet hvordan snøforholdene er på Nautgardstinden? Lurer på om jeg skal dra til det området i morgen, men dropper det hvis det er for dyp snø. Det var noen som mente at Besshø så fotturklart ut for en stund siden.. så det er kanskje håp? Siter
Stein Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Var på Kvitingskjølene onsdag og hadde fin utsikt mot Nautgardstind og det mest av østlige Jotunheimen. Du kan trygt finne frem fjellstøvlene. Det er kun mindre snøflekker igjen og jeg vil anta at de fleste toppene i området allerede egner seg yppelig til fotturer. God tur! Siter
Dalegudbrand Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Noen som vet hvordan snøforholdene er på Nautgardstinden? Lurer på om jeg skal dra til det området i morgen, men dropper det hvis det er for dyp snø. Det var noen som mente at Besshø så fotturklart ut for en stund siden.. så det er kanskje håp? Var der for halvannen-uke siden, helt problemfritt. Gikk fra Hindseter og over til Bessheim. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.