JanneK Skrevet 1. februar 2018 Skrevet 1. februar 2018 Noen som har La Sportiva Tx 4 W's Fjord? Veldig usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille på fjellsport🤔 en omtaler de som helt greie i størrelse, andre sier de er håpløse mtp størrelse.. Siter
Tessatroll Skrevet 1. februar 2018 Skrevet 1. februar 2018 JanneK skrev (På 1.2.2018 den 20.33): Noen som har La Sportiva Tx 4 W's Fjord? Veldig usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille på fjellsport🤔 en omtaler de som helt greie i størrelse, andre sier de er håpløse mtp størrelse.. Ekspander Eg har ikkje den modellen, men generelt må eg opp ein halv til ein storleik i La Sportiva, med unntak av klatresko. 1 Siter
JanneK Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Skrevet 1. februar 2018 Bruker alt fra 38-39,5 avhengig av type, de ser «runde» ut i formen. kun vj sarva og alfa fjellskomodell jeg måtte opp i 39,5 på, så landa vel på 39,5 som uansett er den største jeg har hatt i noe som helst merke:) Siter
Tessatroll Skrevet 2. februar 2018 Skrevet 2. februar 2018 JanneK skrev (På 1.2.2018 den 20.49): Bruker alt fra 38-39,5 avhengig av type, de ser «runde» ut i formen. kun vj sarva og alfa fjellskomodell jeg måtte opp i 39,5 på, så landa vel på 39,5 som uansett er den største jeg har hatt i noe som helst merke:) Ekspander Eg ser at desse minner veldig om Hyper, som eg har hatt. Der blei faktisk 39,5 litt stort til meg, eg brukar 38,5 til vanleg. Eg burde hatt 39. 1 Siter
+Boggabogg Skrevet 2. februar 2018 Skrevet 2. februar 2018 Dersom det er gratis retur bestiller du to par og returnerer det som ikke passer. Da slipper du i etterkant å lure på om du _egentlig_ skulle hatt en anna størrelse. Siter
JanneK Skrevet 2. februar 2018 Forfatter Skrevet 2. februar 2018 Skuff😱 vingla litt på de andre produktene(er jo -25% nå) spesielt mellom exped og sea to summit comfort underlag- og skulle gå inn og bestille nå,,,fjellsport har flytta skoene fra outlet og over på vanlig pris😭. Noen som har opplevd lignende tidligere?? Outlet produkter er jo outlet vel?!? Siter
Tessatroll Skrevet 2. februar 2018 Skrevet 2. februar 2018 JanneK skrev (På 2.2.2018 den 16.48): Skuff😱 vingla litt på de andre produktene(er jo -25% nå) spesielt mellom exped og sea to summit comfort underlag- og skulle gå inn og bestille nå,,,fjellsport har flytta skoene fra outlet og over på vanlig pris😭. Noen som har opplevd lignende tidligere?? Outlet produkter er jo outlet vel?!? Ekspander Hm. Ja eg synes at outlet er outlet og tidsavgrensa tilbud er tilbud. Send dei ein e-post? 1 Siter
JanneK Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Skrevet 3. februar 2018 (endret) Ja sendte mail igår med at jeg håpte det var en feil:) enda mer merkelig er at de nå er til outletprisen om en søker merket, men da jeg skulle bestille de og klikka på skoene spratt prisen opp gitt, skvatt nesten😅 Endret 3. februar 2018 av JanneK Siter
Tessatroll Skrevet 3. februar 2018 Skrevet 3. februar 2018 JanneK skrev (På 3.2.2018 den 19.21): Ja sendte mail igår med at jeg håpte det var en feil:) enda mer merkelig er at de nå er til outletprisen om en søker merket, men da jeg skulle bestille de og klikka på skoene spratt prisen opp gitt, skvatt nesten😅 Ekspander Jøss! Siter
JanneK Skrevet 22. mars 2018 Forfatter Skrevet 22. mars 2018 Historien om skoene endte godt, de var for meg optimale i størrelsen og meget behagelige på👍🏼 Gått med de på slushføre etter piggskoene er satt bort, førsteinntrykket er at de kjennes stødig og solid, ikke blitt blaut selv om jeg stort sett trasker rett gjennom det meste! Gledes til vårturer med de på beina🌱 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.