hannaa Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 Hei! jeg vil gjerne prøve randonee og ta nybegynnerkurs. Men jeg har litt angst, og tør ikke delta på kurs i gruppe. Derfor ønsker jeg privat instruktør. Så tør jeg kanskje å delta i gruppe etterhvert. Vet dere om noen som tilbyr dette? Evnt gode kursledere som jeg kan kontakte? 1 Siter
CPOW Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 Hei! Det er mange som kan hjelpe med dette. Hvor i landet holder du til? 1 Siter
hannaa Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Skrevet 31. januar 2018 Jeg bor i nærheten av Oslo, men har bil og kan kjøre hvor som helst:) Siter
CPOW Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 Vil anbefale deg å sjekke denne lenken. Her finner du godt kvalifiserte tindeveiledere over hele landet. De er muligens litt dyrere enn andre "guider", men her vet du at du får et skreddersydd opplegg med noen som har solid utdannelse og ikke minst er vant med å formidle det du trenger for topptur. Siter
Gjest Mareng Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 Evt. ta kontakt med ett lokalt skisenter. De pleier å ha skiskole og tar privattimer Siter
hannaa Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Skrevet 31. januar 2018 Tusen takk! Skal kontakte dem:)) Siter
Gittiamo Skrevet 31. januar 2018 Skrevet 31. januar 2018 Gamme (bror til Alexander) har kurs nær Nittedal i regi av DNT. Kurset bygger på å bli kjent med utstyret, litt teknikk og litt skred. Virker som kursene består av små grupper. Fin eksponeringsterapi er det også 👍🏻 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.