Tittei Skrevet 27. januar 2018 Skrevet 27. januar 2018 Jeg fikk tips om at det finnes tunelltelt som kan settes sammen til et. Vet noen om det? Dette var trolig kjøpt i Sverige. Hun hadde bare møtt disse på en tur i fjellet og tenkte ikke på å spørre noe mer om det da hun ikke selv bruker telt. Men for meg er dette noe jeg gjerne vil vite mer om. Det er altså snakk om to stk 2-mannstelt som kan settes sammen til et med glidelås. Teltet kan også brukes som rent 2-mannstelt. Siter
Tittei Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Skrevet 27. januar 2018 (endret) Fant denne: https://spejdergear.dk/shop/nordisk-rago-4-3989p.html Skulle gjerne visst vekta på den når den fungerer som 2-mannstelt også. Finnes det flere som er tilsvarende løsning? Dette er jo veldig tungt å bære på.... Vurderer fremdeles 2 stk 2-mannstelt isf, men dette så jo genialt ut. Jeg ble bare usikker pga vekten Skal ikke kjøpe før til våren, så har god tid på meg til å finne det opptimale teltet. Kanskje ender jeg heller opp med to hengekøyer i tillegg til dette. Jeg vet ikke akkurat nå. Bare leter og drømmer. Det er snakk om dame og tre barn fra 5-10 år. Vil ha muligjet til å både være alle fire men også kun med et barn evt kun meg. I tankene mine vedr kjøp av telt tenker jeg at vi skal kunne ta det med oss i sekken, og turene blir max 2-3 netter. Endret 27. januar 2018 av Tittei Siter
whistler Skrevet 27. januar 2018 Skrevet 27. januar 2018 Forholdsvis tungt, men det er jo et artig konsept. Tipper (bare tipping) du kan trekke fra cirka 2 kilo når du bruker det som to-manns. Tror heller jeg ville gått for et lettere firemanns som f.eks. Helsport Fjellheimen 4-Camp. Det bør funke greit med fire så lenge tre av dem er barn. Siter
+lars p Skrevet 27. januar 2018 Skrevet 27. januar 2018 Mest skeptisk til lengden jeg. Ikke ofte jeg finner teltplasser som rommer ett 6 meter langt telt 1 Siter
Tittei Skrevet 28. januar 2018 Forfatter Skrevet 28. januar 2018 Sant nok... Jeg tenker videre. Har god tid. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.