Gittiamo Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Skrevet 24. januar 2018 Kan funke @Mareng 👍🏻 Så lenge den er slak for gnagsår er uaktuelt 😂 1 Siter
Tessatroll Skrevet 24. januar 2018 Pålogget Skrevet 24. januar 2018 1 minutt siden, Gittiamo skrev: Kan funke @Mareng 👍🏻 Så lenge den er slak for gnagsår er uaktuelt 😂 Usikker på den med slak skrittstropp, eg kunne i alle fall ikkje hatt det...guys have b...og kvinner (i alle fall nokre av oss) manglar det berømmelege "thighgap". Det sagt så har eg skrittstropp på snørekjøringsbeltet mitt, og det har til dato ikkje gitt nevneverdige problem Siter
tubbs Skrevet 24. januar 2018 Skrevet 24. januar 2018 1 time siden, Tessatroll skrev: ...guys have b...og kvinner (i alle fall nokre av oss) manglar det berømmelege "thighgap". Litt OT men om det er til noen trøst så henger de ganske ofte i veien! Siter
Terka Skrevet 24. januar 2018 Skrevet 24. januar 2018 8 minutter siden, tubbs skrev: Litt OT men om det er til noen trøst så henger de ganske ofte i veien! @tubbs, kanskje denne er til hjelp på akkurat den utfordringen? 🤔 Dette er jo en såpass fleksibel løsning at den kan brukes til både turtøy og fintøy.😁 (Nåååh skal jeg slutte med OT i denne tråden. Tror jeg.) 1 2 Siter
Tessatroll Skrevet 24. januar 2018 Pålogget Skrevet 24. januar 2018 38 minutter siden, Terka skrev: @tubbs, kanskje denne er til hjelp på akkurat den utfordringen? 🤔 Dette er jo en såpass fleksibel løsning at den kan brukes til både turtøy og fintøy.😁 (Nåååh skal jeg slutte med OT i denne tråden. Tror jeg.) Daua! Siter
+Blaser Skrevet 24. januar 2018 Skrevet 24. januar 2018 Kanskje noen her ? https://www.bergfreunde.no/outlet/skitursekker/ Bergans helium pro ? Siter
tubbs Skrevet 24. januar 2018 Skrevet 24. januar 2018 46 minutter siden, Terka skrev: @tubbs, kanskje denne er til hjelp på akkurat den utfordringen? 🤔 Dette er jo en såpass fleksibel løsning at den kan brukes til både turtøy og fintøy.😁 (Nåååh skal jeg slutte med OT i denne tråden. Tror jeg.) Turnringene er greie å få tak i men hvem selger så store sikkerhetsnåler? 2 Siter
Terka Skrevet 24. januar 2018 Skrevet 24. januar 2018 2 timer siden, tubbs skrev: Turnringene er greie å få tak i men hvem selger så store sikkerhetsnåler? @tubbs, jeg vil ydmykt og sterkt medfølende anbefale et besøk på legekontoret før du tar i bruk turneringene. 🤔😁 2 Siter
tubbs Skrevet 24. januar 2018 Skrevet 24. januar 2018 27 minutter siden, Terka skrev: @tubbs, jeg vil ydmykt og sterkt medfølende anbefale et besøk på legekontoret før du tar i bruk turneringene. 🤔😁 1 Siter
Terka Skrevet 24. januar 2018 Skrevet 24. januar 2018 Litt on topic også.. 🤣 Osprey Kode ser ut til å være en god skisekk med solid hoftebelte: http://backcountryskiingcanada.com/Osprey Kode 42 Review Mulig Deuter Rise Pro 34+ også er et alternativ? https://freeskier.com/stories/editors-review-deuter-rise-34-backpack 1 1 Siter
+Boggabogg Skrevet 25. januar 2018 Skrevet 25. januar 2018 Jeg begynte å tenke på hvorfor jeg ikke er plaget selv av hoftebeltet på mine lette tursekker. Så meg i speilet og fant løsninga: @Gittiamo, du må spise meir mat sånn at du får større mage. Da kan du bare hekte hoftebeltet under nederste valke og det holder seg pent på plass. Anbefales av 9 av 10 stuttjukke nordlendinger. 1 1 5 Siter
Gittiamo Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Skrevet 25. januar 2018 7 minutter siden, Boggabogg skrev: Jeg begynte å tenke på hvorfor jeg ikke er plaget selv av hoftebeltet på mine lette tursekker. Så meg i speilet og fant løsninga: @Gittiamo, du må spise meir mat sånn at du får større mage. Da kan du bare hekte hoftebeltet under nederste valke og det holder seg pent på plass. Anbefales av 9 av 10 stuttjukke nordlendinger. Aha. Det var jo faktisk en genial løsning 💁🏼♀️. Og en glede å høre akkurat nå, siden frokosten i dag ble kake 😂 1 3 Siter
Gittiamo Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Skrevet 26. februar 2018 Noen som har erfaring med Salewa Randonnee 36 eller Osprey Variant? Begge ser ut til å ha ganske lik løsning på rom, så forskjellen blir på bæresystemet. Har prøvd mye forskjellig i det siste og Osprey Tempest er den som aller helst vil gnage seg mest inn i magen. Men uten tvil de sekkene med solide hoftebelte som fungerer best. Siter
Silje_90 Skrevet 17. juni 2018 Skrevet 17. juni 2018 Jeg sliter akkurat med det samme problemet som er nevnt i innledningen av innlegget, så lurte på om du har kommet noe lengre i valg av sekk? @Gittiamo Siter
Gittiamo Skrevet 17. juni 2018 Forfatter Skrevet 17. juni 2018 1 time siden, Silje_90 skrev: Jeg sliter akkurat med det samme problemet som er nevnt i innledningen av innlegget, så lurte på om du har kommet noe lengre i valg av sekk? @Gittiamo Glemt å oppdatere denne. Jeg endte opp med Osprey Variant. Liker sekken veldig godt. Skulle ønske det var litt mer hoftebelte, men da ville sekken blitt litt tyngre. Så det er helt greit med belte som er på. Sekken er lessa full mange ganger og den tåler mye vekt. Fin å pakke tau og isøkser på også. Sist ble jeg støl i hofterområde, så den har uten tvil god vekt der. Uten at jeg blir kvalm av spenna 😀 2 Siter
Silje_90 Skrevet 17. juni 2018 Skrevet 17. juni 2018 Bra du fant en sekk du er fornøyd med! Skal ta å sjekke ut sekken 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.