Imp Skrevet 21. januar 2018 Skrevet 21. januar 2018 Kan ikke annet enn å si meg svært fornøyd med disse handlet på eBay for en billig penge. Tommel opp fra meg! 4 Siter
Dingsen Skrevet 22. januar 2018 Skrevet 22. januar 2018 Har de samme selv. Funker som bare det, så sant det ikke er løssnø. Siter
Imp Skrevet 22. januar 2018 Forfatter Skrevet 22. januar 2018 Ja, var faktisk veldig hardpakket der jeg brukte dem. Hvis det er løssnø, og man stamper sammen, funker de da? Siter
whistler Skrevet 22. januar 2018 Skrevet 22. januar 2018 8 minutter siden, Imp skrev: Ja, var faktisk veldig hardpakket der jeg brukte dem. Hvis det er løssnø, og man stamper sammen, funker de da? Løssnø er ikke noe stort problem så lenge du har litt tid til å la det sette seg. Tråkk godt til en flat, fin plass til teltet og finn på noe annet en liten stund til det har fått satt seg litt Truger er helt topp å tråkke til med 😃 Siter
+Espen Ørud Skrevet 22. januar 2018 Skrevet 22. januar 2018 16 minutter siden, Imp skrev: Ja, var faktisk veldig hardpakket der jeg brukte dem. Hvis det er løssnø, og man stamper sammen, funker de da? Kommer an på hvor løst og hvor mye. Tråkking hjelper. En liten slump med vann sammen med pluggen kan også gi noe ekstra feste. 15 minutter siden, whistler skrev: Truger er helt topp å tråkke til med 😃 Ski også 1 Siter
whistler Skrevet 22. januar 2018 Skrevet 22. januar 2018 2 minutter siden, Espen Ørud skrev: Kommer an på hvor løst og hvor mye. Tråkking hjelper. En liten slump med vann sammen med pluggen kan også gi noe ekstra feste. Ski også Absolutt. Har brukt mest ski, men forrige tur hadde jeg truger med og det var ekstremt effektivt i forhold til «smale» ski. Siter
Tor-Erik-L-77 Skrevet 23. januar 2018 Skrevet 23. januar 2018 Det er enklere å grave ned pluggene på tvers nede i snøen om det er mye løssnø. Det er min erfaring 1 Siter
Vidalroger Skrevet 23. januar 2018 Skrevet 23. januar 2018 Takk for tips om desse pluggane. Tar definitivt mindre plass enn brøytestikker. Siter
Imp Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Skrevet 24. januar 2018 Takk for flotte tips om bruk av disse! 😄 Siter
+Espen Ørud Skrevet 24. januar 2018 Skrevet 24. januar 2018 På 23.1.2018 den 11.16, Tor-Erik-L-77 skrev: Det er enklere å grave ned pluggene på tvers nede i snøen om det er mye løssnø. I motsatt fall - dvs når det er veldig hard/isete snø kan faktisk å stikke spor med samekniven eller lignende spare noen bøyde plugger... 3 Siter
+lars p Skrevet 24. januar 2018 Skrevet 24. januar 2018 Mine kom i posten i dag. Bra finish og ikke skarpe kanter . Så da har man en unnskyldning for telttur til helga, må jo testes 2 Siter
CHST Skrevet 3. februar 2018 Skrevet 3. februar 2018 En bit med tau i toppen av hver plugg gjør det lettere å få de opp igjen, og lettere å «finne» Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.