Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
  Imp skrev (På 22.1.2018 den 20.36):

Ja, var faktisk veldig hardpakket der jeg brukte dem. Hvis det er løssnø, og man stamper sammen, funker de da?

Ekspander  

Løssnø er ikke noe stort problem så lenge du har litt tid til å la det sette seg. Tråkk godt til en flat, fin plass til teltet og finn på noe annet en liten stund til det har fått satt seg litt :-) Truger er helt topp å tråkke til med 😃

Skrevet
  Imp skrev (På 22.1.2018 den 20.36):

Ja, var faktisk veldig hardpakket der jeg brukte dem. Hvis det er løssnø, og man stamper sammen, funker de da?

Ekspander  

Kommer an på hvor løst og hvor mye. Tråkking hjelper. En liten slump med vann sammen med pluggen kan også gi noe ekstra feste. 

whistler skrev (På 22.1.2018 den 20.37):

Truger er helt topp å tråkke til med 😃

Ekspander  

Ski også ;-) 

• Liker 1
Skrevet
  Espen Ørud skrev (På 22.1.2018 den 20.55):

Kommer an på hvor løst og hvor mye. Tråkking hjelper. En liten slump med vann sammen med pluggen kan også gi noe ekstra feste. 

Ski også ;-) 

Ekspander  

Absolutt. Har brukt mest ski, men forrige tur hadde jeg truger med og det var ekstremt effektivt i forhold til «smale» ski. ;-)

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.