Gjest Skrevet 20. januar 2018 Skrevet 20. januar 2018 Vil slå et slag for hjemmelaget utstyr her. Det er morsomt å lage ting selv, og enda mer morsomt å bruke det og finne ut at det funker. Og så har du muligheten å tilpasse det etter dine behov og ønsker. For min del har det blitt en del i løpet av årene. Håper det kan være til inspirasjon for andre. Siter
Bjørn J Skrevet 20. januar 2018 Skrevet 20. januar 2018 Jeg tar av meg lua og bøyer meg i snøen. Respekt! Men dette krever vel mer kunnskap om mønster, klipping og sying enn det vi vanlig dødelige har? Eller holder det med tålmodighet og pågangsmot, og ikke gi seg etter x antall feilklipp? Siter
Thomas E Skrevet 20. januar 2018 Skrevet 20. januar 2018 Ordentlig bra. Respekt til deg. Jeg har lagd noen smågreier selv, men merker at det ikke er helt min greie dessverre. Men jeg er storfan av skreddersydde løsninger hvor jeg kan velge hvordan jeg vil ha det. Kun slike jeg har bestilt større ting av de siste 2-3 årene Føles godt. Siter
Gjest Mareng Skrevet 20. januar 2018 Skrevet 20. januar 2018 Jeg har laget mye rart som primusunderlag, snøplugger, thermotrekk til flasker av neopren og sånne ting. Men ingenting i nærheten av så komplekst som dette! Siter
+Tom42 Skrevet 20. januar 2018 Skrevet 20. januar 2018 Enig med @Mareng. Jeg fusker litt i faget selv men dette var flott. Du er jo rene Anderes.se Siter
Gjest Skrevet 20. januar 2018 Skrevet 20. januar 2018 Er nok selvlært på dette. Noen har sikkert noe bedre forutsetninger enn sndre, men det meste bør være innenfor rekkevidden med litt stå-på-vilje. Siter
Gjest Skrevet 20. januar 2018 Skrevet 20. januar 2018 Tom42 skrev (På 20.1.2018 den 20.02): Enig med @Mareng. Jeg fusker litt i faget selv men dette var flott. Du er jo rene Anderes.se Ekspander Har vært innom andersj.se flere ganger Siter
Gjest Skrevet 28. februar 2018 Skrevet 28. februar 2018 Har opprettet egen instagramkonto for syprosjektene mine: @eswetssyr Siter
Epletre Skrevet 28. februar 2018 Skrevet 28. februar 2018 Hm, undres om det kanskje finnes noen lag-det-selv gammasjer der ute et sted. Kanskje bare litt presenning man ruller rundt bena, og fester med teip eller borrelås. Siter
Gjest Skrevet 28. februar 2018 Skrevet 28. februar 2018 Epletre skrev (På 28.2.2018 den 16.11): Hm, undres om det kanskje finnes noen lag-det-selv gammasjer der ute et sted. Kanskje bare litt presenning man ruller rundt bena, og fester med teip eller borrelås. Ekspander Siter
Anna Molvær Inntveit Skrevet 19. juni 2019 Skrevet 19. juni 2019 Hei Har du et innlegg om hvordan du har laget de fotposene ? 😃 Siter
Gjest Skrevet 20. juni 2019 Skrevet 20. juni 2019 Anna Molvær Inntveit skrev (På 19.6.2019 den 22.08): Hei Har du et innlegg om hvordan du har laget de fotposene ? 😃 Ekspander Siter
Mina Øihusom Skrevet 19. februar 2021 Skrevet 19. februar 2021 esw skrev (På 20.1.2018 den 18.01): Vil slå et slag for hjemmelaget utstyr her. Det er morsomt å lage ting selv, og enda mer morsomt å bruke det og finne ut at det funker. Og så har du muligheten å tilpasse det etter dine behov og ønsker. For min del har det blitt en del i løpet av årene. Håper det kan være til inspirasjon for andre. Ekspander Hei! Er ny her inne, og har ikke lest hele tråden tilfelle du har skrevet svare lengere ned, men jeg likte veldig godt den gule buksa! 😁 jeg er av de som ikke har "passform" som en modell og sjelden passer godt i det som er å finne i butikkene. Så da er jeg evig på leit etter gode oppskrifter så jeg kan prøve å sy selv av friluftsklær. Hvor har du fått tak i mønster? Og hvilke stoff er brukt? Siter
Gjest Skrevet 19. februar 2021 Skrevet 19. februar 2021 Mina Øihusom skrev (På 19.2.2021 den 22.22): Hei! Er ny her inne, og har ikke lest hele tråden tilfelle du har skrevet svare lengere ned, men jeg likte veldig godt den gule buksa! 😁 jeg er av de som ikke har "passform" som en modell og sjelden passer godt i det som er å finne i butikkene. Så da er jeg evig på leit etter gode oppskrifter så jeg kan prøve å sy selv av friluftsklær. Hvor har du fått tak i mønster? Og hvilke stoff er brukt? Ekspander Buksa er laget i Goretex stoff fra Extremtextil.de. Mønsteret har jeg laget selv. Du kan lese mer om den i denne tråden: Siter
+sneakyowl Skrevet 20. februar 2021 Skrevet 20. februar 2021 Veldig kult og inspirerende arbeid! +1 ny følger 👍 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.