Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

No før vinteren rensa eg og skrudde litt på Trangia X2 multifuel brennaren min, og klønete som eg er klarte eg å miste mutteren som halde brennernåla, eller "spindelen" på plass. Brennaren funkar fint uten, men eg tør ikkje lenger ha den inne i teltet pga frykt for bensinlekasje. Etter å ha finkjemma internett for reservedelar, har eg enda ikkje funne noko informasjon på akkurat denne mutteren.

Men, X2 er jo i grunn berre ein Primus Omnifuel som har blitt modifisert til å passe ein Trangia. Og sida spindelen på X2 er der ventilen er på ein Omnifuel, burde det ikkje da vere mogleg å bruke ein Omnifuel ventil i X2 brennaren? Da får eg jo også fordelen av å ha to ventiler på brennaren min, som berre er bra.

So det eg lurar på er:

Kvar kan eg finne ein ny mutter til X2 spindelen?

Kva er dimensjonane på X2 spindel-mutteren, so eg kan evt laga ein ny ein sjølv?

om det er mogleg å bruke ein Omnifuel ventil i X2, kva for ein Omnifuel burde ventilen vere frå?

Annonse
Skrevet
På 15.1.2018 den 9.52, anders panders skrev:

Men, X2 er jo i grunn berre ein Primus Omnifuel som har blitt modifisert til å passe ein Trangia. Og sida spindelen på X2 er der ventilen er på ein Omnifuel, burde det ikkje da vere mogleg å bruke ein Omnifuel ventil i X2 brennaren? Da får eg jo også fordelen av å ha to ventiler på brennaren min, som berre er bra.

So det eg lurar på er:

Kvar kan eg finne ein ny mutter til X2 spindelen?

Kva er dimensjonane på X2 spindel-mutteren, so eg kan evt laga ein ny ein sjølv?

Trangia kan sikkert hjelpe deg med deler. Ta kontakt via hjemmesiden di har i Sverige.

Omnfuel og x2 har forskjellige lengder på røret så ut fra det jeg vet er det veldig tungvint å bygge om. 

Har hatt begge, men syns X2 ikke hadde stort nok område på justeringen. Omnilite passer best i trangia etter min mening, da med en berniedawg stillebrenner. Da er det fin flamme, stort justeteringsområde også. 

• 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.