oles Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Skal kjøpe regnbukser til min datter på 9 år. Hun er lita av vekst slik at barne regntøyet, med seler passer noen år til. Jeg mener selv at dette er det beste rengtøyet, men hun er ikke helt enig. Har noen noen meninger om hvordan regntøy hun bør ha? Hun er meget aktiv, slik at regntøyet bør være av den tykke typen. Ønsker noen innspill på dette! Siter
Langbein Rise Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg tror ikke en 9år gammel jente er i stand til å vurdere hva som er det beste regntøyet. Stoler på din vurdering her. Siter
HVA Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Kjøpte nettopp dette settet til vår 9 åring.Han er aktiv og likte det fra første stund. 349,- på en lekebutikk på Leknes. Settet er passe tykt og veldig mykt. Siter
lph Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg tror ikke en 9år gammel jente er i stand til å vurdere hva som er det beste regntøyet. Stoler på din vurdering her. Hun er neppe i stand til å vurdere kvaliteten, men jeg skal love deg hun er gammel nok til å ha meninger om det... I hele vinter gikk min 9 år gamle sønn med den gamle dressen som er for kort, har svære hull på knærne og hadde lefsete lapper fra forrige reparasjon hengende og slenge nederst. Alt for å slippe å gå i den splitter nye Helly-Hansen-dressen, i guttefarger , som han likte i butikken, men som en jente i klassen også hadde... Så når han nektet å ha på seg den gamle regnbuksa med seler her sist kapitulerte jeg. De er best og mest regntett, men faen ikke verdt innsatsen. Siter
Håvard Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hehehehe, veldig bra lph Nei, verden er ikke enkel...... Siter
BjornV Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hehehe, må bare humre litt av måten dere skriver på Siter
oles Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Men bør det vare seler eller ikke på buksa? Siter
lph Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det holder seg jo bedre på plass med seler. Hva syns dattera di er behagelig da? Siter
oles Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Hon synes dette med seler begynner å bli for barnslig, men ja tror det är det bäste. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.