+Tom42 Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Var innom apoteket i dag og ved disken stod det mange urinprøvebokser. De var før i glass, men nå er de laget av plast. Og de er selvfølgelig vann og lufttette. Kjekt å ha, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tubbs Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Har kjøpt inn flere forskjellige typer og fellesnevneren er at lokka sprekker etter litt bruk. De er vel ikke akkurat produsert for å brukes mange ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mareng Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Har brukt slike fra Boots Apotek med rødt lokk. Genial til kaffe, fyrstikker, kanel osv. MEN, de sprekker ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
komfotur Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Jeg måtte i en 6 mnd periode bruke de som er avbildet her, med hvitt lokk, hver 14.dag. De lekker urovekkende ofte😱 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havørn Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Jeg bruker urinprøveglass på tur (for ting som skal inn i kroppen, ikke ut...) Noen glass er i veldig hard plast og sprekker fort, så jeg velger de som er i litt mykere plast. Har fungert bra for meg Endret 5. januar 2018 av Havørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn J Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Du får fortsatt tak i gode gamle filmbokser i sterk plast. På ebay kan du få en 10-pakning for 30 kroner inkl. frakt . Fine å ha til fyrstikker, salt, sukker og annet småtjafs som ikke tåler fukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.