Tørris Skrevet 4. januar 2018 Skrevet 4. januar 2018 Heisann! Jeg og en kompis planlegger en måneds villmarkseventyr med packraft gjennom Nord Finland. Vi vurderer å starte selve padle-eventyret i elven Repojoki så langt mot norskegrensen det går. Jeg ser for meg vi kommer til å fly til enten Tromsø/Alta, og lurer på følgende: Er det noen der ute som har erfaringer med å komme seg til Kalmankaltio i Finland med offentlig transport/lokale helter e.l.? Jeg ser for meg første steg blir å ta seg mot Hetta i Nord Finland (Mulig buss fra kautokeino?) for deretter å gå for taxi/lokale helter. =) 1 Siter
Juhla Skrevet 28. januar 2018 Skrevet 28. januar 2018 Hei Tørris, jeg tror det är nästan bara http://www.eskelisen.fi i Nord Finland som bjuder till buss. Jörg Siter
Tørris Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Skrevet 7. februar 2018 Ja det høres riktig ut, fikk mye god informasjon fra Kautokeino Opplagstavle på Facebook, det ser ut til at det ordner seg med litt hjelp fra lokale helter Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.