Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg og en kompis planlegger en måneds villmarkseventyr med packraft gjennom Nord Finland.

Vi vurderer å starte selve padle-eventyret i elven Repojoki så langt mot norskegrensen det går.

Jeg ser for meg vi kommer til å fly til enten Tromsø/Alta, og lurer på følgende: Er det noen der ute som har erfaringer med å komme seg til Kalmankaltio i Finland med offentlig transport/lokale helter e.l.?

Jeg ser for meg første steg blir å ta seg mot Hetta i Nord Finland (Mulig buss fra kautokeino?) for deretter å gå for taxi/lokale helter. =)

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ja det høres riktig ut, fikk mye god informasjon fra Kautokeino Opplagstavle på Facebook, det ser ut til at det ordner seg med litt hjelp fra lokale helter ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.