Populært innlegg +Memento mori Skrevet 3. januar 2018 Populært innlegg Skrevet 3. januar 2018 Forum på nettet har ofte mye innlegg, noe går ofte igjen uavhengig av type post. Her er mine betraktninger: Hvor mange fjellforumere trengs for å sette opp et nytt telt? 1 til og sette opp teltet og poste et innlegg under "Hva har du kjøpt nå" på at nå det nye teltet satt opp. 8 til og dele sine opplevelser om å sette opp et nytt telt, og hvordan det kunne vært utført annerledes. 5 til å henvise til hva som kan gå galt når du setter opp et nytt telt. 7 Medlemmer "som kan alt" som påberoper "seg" å jobbe innen fagområde, som vil påpeke mm vannsøyle, pu belagt silnylon duk eller kvaliteten på aluminiumen i stengene eller andre teknisk nerdete ting. 3 til å poste at dette har blitt lagt under feil kategori, og bør flyttes til kategorien "Bo og sove" 9 som vil hevde at vi alle bruker telt, og at disse postene er relevante for oss alle. 12 til å debattere hvilke metode som er best, hvor det er lurest å handle, og hvilke fabrikat en bør holde seg unna. 2 til å poste linker til aktuelle typer av telt som finnes 3 som skriver hadde vi ikke dette nettopp oppe i en annen tråd? 4 til å påpeke mangelen på stormmatter 5 som ikke liker at innerteltet blir satt opp først, selv om de aldri er på tur når der regner selv, og at teltet er enduks. 6 som sier "Google det" før du spør om telt her inne. 3 som lurer på om oppgitt vekt faktisk stemmer 8 som legger ut bilde av sitt telt, gjerne i Nordlys eller andre meget flotte forhold 1 "Han som alltid poster i alle tråder", til å spørre om ett eller annet, bare for å holde liv i tråden 5 som vil påpeke at Helsport servicene er best i klassen, selv om det handler om et helt nytt telt av et annet fabrikat 2 til å påpeke skrivefeil/grammatisk feil i postene over. 5 som syns at det unødvendig dyrt med telt som begynner på H 1 forum bruker som har googlet dette emne og fant det tilfeldig etter 7 mnd, og som spørr i samme tråd på nytt. Og starter det hele på nytt........ Ps: for husfredens del satte jeg ikke opp brukernavn på postene😂 10 21 Siter
Truant76 Skrevet 4. januar 2018 Skrevet 4. januar 2018 Du hadde tillatelse fra grunneier når du satte opp teltet på bildet, sant? 1 3 1 Siter
tronn Skrevet 4. januar 2018 Skrevet 4. januar 2018 Nå gadd ikke jeg å lese hele innlegget, med hva med alle de som vil henvise til hva som kan gå galt når du setter opp et nytt telt? 😜 1 1 Siter
Kjetil E. Skrevet 4. januar 2018 Skrevet 4. januar 2018 Og selvsagt er det jo helt feil farge på bardunsnorene! 1 Siter
Tor-Erik-L-77 Skrevet 4. januar 2018 Skrevet 4. januar 2018 Hva med de som alltid kommer opp med et billig kina/ebay kopi-alternativ? 1 1 Siter
martin.m Skrevet 4. januar 2018 Skrevet 4. januar 2018 Jeg vil påpeke at denne posten ikke burde vært publisert under generelt om friluftsliv. Dette med begrunnelse i at FF er et slags samfunn, og dermed burde posten vært publisert i kategorien: https://www.fjellforum.no/forums/forum/77-samfunnsdebatt/ 1 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.